Heretique Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Sex Pistols - Seventeen Fortsetter jeg da Norsk rock: ingen kan ta feil av ryktet det går som ild i tørt gress men et e verre enn du frykte eg sitte på par i ess ingen plasser du kan flykta ingen plasser du kan flykta nå står du heilt aleina 8472679[/snapback] Skambankt - Tyster ? Da kommer jeg med ny, jeg: Progmetal/metal Gone through days without talking There is a comfort in silence. EDIT: Leifur Endret 7. juli 2007 av Heretique Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Opeth - Hope Leaves tenker jeg Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Opeth - Hope Leaves tenker jeg 9022639[/snapback] Saa riktig som du kan faa det Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Lett en. She's got eyes of the bluest skiesAs if they thought of rain I hate to look into those eyes And see an ounce of pain Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Lett en.She's got eyes of the bluest skiesAs if they thought of rain I hate to look into those eyes And see an ounce of pain 9151140[/snapback] Fra kanskje tidenes mest overspillte låter, Guns'n'Roses med Sweet Child O' Mine. Nytt sitat. Sjanger: Doom metal I will be here for you All I want is you When I see your face All the Angels are ashamed Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 My Dying Bride - For You Ny: In the rays of the sun I am longing for the darkness. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Opeth - Closure En av mine favoritt-strofer. "Come suffering, Apocalypse Release the fires of Hell I call upon destruction and despair" Endret 27. juli 2007 av TLZ Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 You are correct, sir. Nå gjorde du det lett for meg, siden jeg har deg på MSN; Ihsahn - Invocation. Ny igjen: 'You used to be like my twin'. Hint: Svensk-jävlor. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Katatonia! 9152266[/snapback] Yay! Din tur. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Ny oppgave: "The ocean floor is hidden from your viewing lens A depth perception languished in the night All my life,I’ve been sowing the wounds But the seeds sprout a lachrymal cloud " Edit: Kan ikke røpe sjanger for da røper jeg også bandet, men her er det av sjangren dere får: Psykedelisk L****-Progrock Edit 2: Dere trenger bare å komme med artist og album. Sangtittel er ikke så viktig.... Endret 27. juli 2007 av nils_wie Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Mars Volta "All the same old clichés, "is it woman? is it man?"" Endret 27. juli 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Mars Volta "All the same old clichés, "is it woman? is it man?"" 9156415[/snapback] Bob Seger - Turn The Page, eller Metallica. Men Bob Seger har originalen (?) Edit: Sjekka, Bob Seger har originalen. Ny: Fingers deep within the borderline.Show me that you love me and that we belong together. Relax, turn around and take my hand. Endret 27. juli 2007 av AndorPF Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Tool - Stinkfist Nå kommer en, skriver den som de synger. "Hate pisken men villj heiller værra fri', no e æ konge i mitt eget monarki" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå