froZZo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vill bare si at komplett.no har bra service. for noe må jeg og gjøre når jeg får bra service, og da tenkte jeg jeg skulle si det til dere. har nå kjøpt 2 dataer pluss mye mer hos komplett.no her et mitt eksempel på den saken. kjøpte minnekort til kameraet mitt hos komplett som demovare. fikk dette kortet og det fungerte ikke. da sendte jeg denne returforespørselen: har nå køptpt minnebrikken på demovarer hos dere. får bare feildmelding når jeg skal ta bilde med det minnekortet i kameraet. feildmeldingen er: write error please check card. da fikk jeg i svar: Sender deg ny vare kostfritt i dag. Du trenger da ikke returnere den defekte for bytte i dette tilfellet. jeg vil rekomendere komplett.no til alle sammen. har ikke hatt noe problemer med de. komplett.no Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Joda, god service, men ikke eksepsjonelt god. Akkurat hva man burde forvente, verken mer eller mindre. De sparer ganske enkelt penger selv på å gjøre det på den måten, siden de da slipper å betale din returporto og administrasjonskostnadene for tilbakebetaling av denne. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Joda, god service, men ikke eksepsjonelt god. Akkurat hva man burde forvente, verken mer eller mindre. De sparer ganske enkelt penger selv på å gjøre det på den måten, siden de da slipper å betale din returporto og administrasjonskostnadene for tilbakebetaling av denne. 8461250[/snapback] det er sant. men all handel med komplett har gåt smertefritt. har jeg hatt problemer så har jeg sendt mail eller ringt til komplett og de har vert svert hjelpsomme. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Den gangen jeg måtte sende et skjermkort i retur så fikset de sendte de et nytt i løpet av en uke. Kanskje ikke mye å skryte av i forhold til hva enkelte forventer, men erfaring med andre nettbutikker, f.eks. Netshop Oslo og SHG, viser at man ikke skal forvente noe særlig dessverre Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kosta vel mere i porto, og retur behandling en det produktet kosta. Var nok derfor du bare kunne kaste den. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Håper jeg får god service jeg også. Må sende inn min kjøre Asus Laptop pga. defekt lydport. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Håper jeg får god service jeg også. Må sende inn min kjøre Asus Laptop pga. defekt lydport. 8464119[/snapback] Det er nok ikke komplett selv som reparerer den pc-en. Beste er om du sender den direkte til asus selv. så slipper komplett og videre sende den til asus. og da vil det ta mye kortere tid. Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skulle nå bare mangle at komplett ordner opp i saken. Ellers så er det ikke mye å skrive hjem om. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Den gangen jeg måtte sende et skjermkort i retur så fikset de sendte de et nytt i løpet av en uke. Kanskje ikke mye å skryte av i forhold til hva enkelte forventer, men erfaring med andre nettbutikker, f.eks. Netshop Oslo og SHG, viser at man ikke skal forvente noe særlig dessverre 8461894[/snapback] Alle 4/5 gangene jeg har hatt problemer med produkter fra netshop har jeg fått varen sendt på dagen. D.v.s. de har klart å sende varen ut til meg på forhånd, samme dagen jeg snakket med dem om problemet, og jeg har aldri måttet sende noe inn på forhånd. Jeg synes servicen er topp jeg Men med så tøff konkurranse som det er bør man ikke forvente annet. Jeg vil tro butikker, spesiellt it webshops i dag må leve på god service/rykte. For det vil vel ikke nytte å ligge på topp når det gjelder pris i lengden? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 ja jeg har jo lest litt på forumet her om udugelige webshopper og. komplett har råf til å gi god service. de tar jo litt mer for varen så da forventer jeg bra service jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har for det meste brukt komplett.no selv, og er fornoyd. Aldri hatt noen form for problemer. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 da sendte jeg denne returforespørselen:har nå køptpt minnebrikken på demovarer hos dere. får bare feildmelding når jeg skal ta bilde med det minnekortet i kameraet. feildmeldingen er: write error please check card. komplett.no 8461025[/snapback] Oki, jeg må bare spørre. Hadde du husket å sjekke om den "tingen" du ofte har på minnebrikker for å skrivebeskytte dem ikke var "på" ? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 da sendte jeg denne returforespørselen:har nå køptpt minnebrikken på demovarer hos dere. får bare feildmelding når jeg skal ta bilde med det minnekortet i kameraet. feildmeldingen er: write error please check card. komplett.no 8461025[/snapback] Oki, jeg må bare spørre. Hadde du husket å sjekke om den "tingen" du ofte har på minnebrikker for å skrivebeskytte dem ikke var "på" ? 8465276[/snapback] har prøvd ut det ja. den er like klikk uansett hvor den tingsen er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå