Formica Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har nettop bygget min første pc. Alt fungerer som bare det, men i mitt chieftec dragon medium tower finnes det fanden ikke hull til å skru fast dvd og brenner! Nå ligger disse bare løst i kabinettet. Så det jeg lurer på er om det er en slags finurlig løsning, eller jeg må frem med boremaskinen? Lenke til kommentar
jag Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Ta en titt på skinnene i bunnen av kabinettet.... Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 husker hvor mye hodebry dette skapte hos meg også.. :oops: de kunne da i det minste lagt ved en bitteliten 1-sides-bruksanvisning om ikke annet.. Lenke til kommentar
Formica Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 ja, eg har sett litt på disse. kan ikke dere bare si hvordan dette gjøres? da blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hehe, skru skinnen fast på sidene av spillerern.. du finne fort ut hvordan det fungerer.. men du må muligens ta av frontdekslet for å få satt den inn.. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå