Mortings Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Har en super pc som jeg har lyst til og selge grunnet overgang til bærbar. Jeg har hatt mye glede av denne, men har funnet ut at jeg trenger mer en skolepc. Fakta: Harddisk:410GB(160+250) Prossessor: Intel Pentium 4, 2,8GHz, socket 775 Skjermkort:MSI GF 7300 Ram: 1,5GB (1024+512) Lydkort: Creative Soundblaster, 5,1 Hovedkort: MSI Neo-2 Strømforsyning: NorthQ400W CD-brenner Pc'en går som et olja lyn, og kjører de fleste tunge programmer. Det er også masse diskplass. Den ser stilig ut og er støysvak. Ekstrautstyr: Hjemmelagt støydempende harddisk holder. Sleeving av kabler Støydempingsmatter Stylet kabinett Katoder koppholder og sigarettenner USB og lyd i fronten. Viftestyrer LCD skjerm Kabinettet er et Aplus Case Qubic som jeg har stylet opp. Det er en integrert temperaturmåler i front, også en lcd skjerm på toppen hvor du skriver hva du vil ha eller hvilken musikk du hører på osv. Og det er også en integrert viftestyrer på toppen (selv lagd). Pc'en er ganske stillegående og veldig fin og se på(og bruke). ------------------------------------------------------------------------------ Hvor mye er denne pc'en verdt? Her er arbeidsloggen på pc'en: Pc'en Endret 24. april 2007 av Mortings Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 sa du super pc ? Ville vel tenke meg å gitt en 3000-4000 kroner sånn ca, men det er for alt ekstrautstyret som trekker opp, selv om jeg egentlig ikke kunne tenke meg et juletre med hjemmelaget det meste. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 sa du super pc ? Ville vel tenke meg å gitt en 3000-4000 kroner sånn ca, men det er for alt ekstrautstyret som trekker opp, selv om jeg egentlig ikke kunne tenke meg et juletre med hjemmelaget det meste. 8460908[/snapback] Hjemmelagd og hjemmelagd. Den er jo bra lagd da Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 På hvilken måte da ? Er den ikke lagd som alle andre maskiner ? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 På hvilken måte da ? Er den ikke lagd som alle andre maskiner ? 8461017[/snapback] Jo, den er lagd. Men det er jo et standard kabinett jeg har gjort litt med. har lissom ikke snekret det selv Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nei nei, skjønner den, men virker ikke som en pc som er mer verdt enn dette, har du gjort før mye med den trekker den heller i verdi på grunn av garantimangler osv. Også har du jo klokket cpu så den trekker jo også litt ned. men holder meg til ca 3500 spenn. Det eneste bra med den er rammen og hdd plass er noen lunde. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Nei nei, skjønner den, men virker ikke som en pc som er mer verdt enn dette, har du gjort før mye med den trekker den heller i verdi på grunn av garantimangler osv. Også har du jo klokket cpu så den trekker jo også litt ned. men holder meg til ca 3500 spenn. Det eneste bra med den er rammen og hdd plass er noen lunde. 8461083[/snapback] Klokka? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jupp, etter en liten tur innom profilen din fortalte den meg at du kjørte 2.8@3,2 så vidt jeg husker... Stemmer ikke det ? Tror ikke det er lurt for deg å svare nei hvis kjøperen spør om den har vært klokka. Viktig å være ærlig om sånt. Ærlighet lønner seg best vet du. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 4000,- er ALT for mye synes jeg. Denne maskinen er verdt maks 2500,-. Selvsagt kan du selge den for mer, men den er ikke verdt så mye som 4000,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå