Gå til innhold

PS3 til 4999,- hos Gamezone


Spirre

Anbefalte innlegg

Joda, men på Elkjøp koster en premium 360 med 3(!) spill 700 kr mindre enn Wii med Zelda og ekstra kontroller.

 

Så for meg er det tydelig at 360 ikke selger all verden. Ellers ville de jo aldri dumpet prisene slik. Den er jo billigere her enn i USA.

8468530[/snapback]

Koster ikke 360 premiuim 395dollars i Usa? det er vel sånn ca 2350kr etter dagens kurs!? Er vel ingen butikker som er i nærheten av den prisen i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, men på Elkjøp koster en premium 360 med 3(!) spill 700 kr mindre enn Wii med Zelda og ekstra kontroller.

 

Så for meg er det tydelig at 360 ikke selger all verden. Ellers ville de jo aldri dumpet prisene slik. Den er jo billigere her enn i USA.

8468530[/snapback]

Koster ikke 360 premiuim 395dollars i Usa? det er vel sånn ca 2350kr etter dagens kurs!? Er vel ingen butikker som er i nærheten av den prisen i Norge?

8468566[/snapback]

 

360 koster jo bare 3300 med 3 spill hos elkjøp. Så det blir litt billigere. Og de selger også core 360 med Gears for 1995. Det er vel også billigere enn 350 dollars som det ville kostet i USA.

Lenke til kommentar

Samme hva 360 og wii koster vel, det har ingenting med denne topic å gjøre.

 

Hadde jeg ikke hatt ps3 fra før, hadde jeg glatt slått til på dette tilbudet :)

 

Er alltid like gøy å lese om alle som ikke har en ps3 og som mener den er hyllefyll. Hva baserer dere det på?

 

Min er i hvertfall ikke hyllefyll.

 

Jeg spiller masse resistance, motorstorm og tekken 5DR. Og når jeg er for opptatt for det, så kurerer jeg kreft og alzheimer :p

 

Spiderman 3 CE dumper snart ned i postkassen også.

Lenke til kommentar
videogamesplus.ca selger den for 3999

 

De har ikke toll på spill, men vet ikke om dette er fakta når det gjelder maskiner.

8469510[/snapback]

 

Videogameplus har nok ikke toll, er vel norske stat som vil ha de penga ;) Men åkke som - her til lands er det vel bare noe mat og tekstiler det er toll på uansett hvis jeg ikke husker helt feil. Mens alle varer over 200 kroner sendt fra utlandet betaler man moms (merverdiavgift) på (25%) uansett. Men det er noen tråder om import av PS3 bl.a. fra Videogameplus.ca der folk har bedt de merke pakka med lav verdi og derved fått redusert eller ingen moms. Full moms på den pakka fra canada og den koster 5000 spenn.

Lenke til kommentar
Prisen begynner absolutt å ligne på noe syntes nå jeg, tror de som venter på 3000,- pris må vente lenge. Når de virkelige godspillene kommer så burde ikke 4995,- være noen showstopper.

 

Lars

8469489[/snapback]

 

Kommer aldri selv til å betale over 3500 kroner for en konsoll, og så og si alle jeg kjenner er av samme oppfatning.

Lenke til kommentar
Nå er de utsolgt ser det ut som.. Spørs om de vil selge neste parti like billig.

8471806[/snapback]

det sto at det var 10 på lager enda, men er jo ikke sikkert at det er helt oppdatert da...

8472321[/snapback]

 

Stod at det var utsolgt tidligere :hmm:

Sikkert en feil eller noe da :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en slik en i dag, gleder meg som en unge.. Kan ikke si jeg har fulgt så nøye med på denne konsollen men de siste dager har jeg lest en del og funnet ut at den vil være mye mer perfekt enn X360..

 

Linux, Blu-Ray osv..

 

Hvor lang leveringstid har Gamezone, håper den blir sendt i morgen!

Jeg bør på østlandet!

Lenke til kommentar

har handla fra gamezone noen få ganger, og de er kjappe til å sende ut pakker. vanglivis samme dag eller senest dagen etterpå om du bestiller litt seint på dagen.

 

blir sendt fra kristisansand, så da vet du kanskje ca å lang tid det tar?

 

til bø i telemark tar det 2 dager

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Bra at noen butikker våger seg med å sette ned prisen litt... Men om denne konsollen vil koste 3000kr, kommer til å bli lenge til... Det er jo vanvittig hva du faktisk får får den prisen den er priset til i dag syntes jeg. (6000kr)

Dette er jo en maskin som må ha kostet utrolig mye å utvikle! :)

Lenke til kommentar

Glad jeg slo til nå jeg.. Haha, man kan jo tenke som damene når de kjøper klær. Om de kjøper en genser som er satt ned med 200kr, så har de jo plutselig spart 200kr på hele byturen. Hadde tatt seg ut om jeg hadde blitt 1000kr rikere på å kjøpe ps3. Men nok om det, i morgen blir det en kontroller til, HDMI-kabel, optisk lydkabel og et spill..

 

Gleder meg som en unge.

 

EDIT:

 

Spirre, vet du om det er noen måte å få sporet pakken på når du kjøper fra gamezone, eller må man ringe inn å høre etter sendingsnr?

Endret av LuciferNykirke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...