Gå til innhold

PS3 til 4999,- hos Gamezone


Spirre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin pris :)

 

Når viftebråket har løst seg blir det en slik en :)

8462167[/snapback]

 

Viftebråk? Hva sammenlikner du med da?

 

Jaha? Hvilke multimedie muligheter snakker du om?

Spille av Blueray og DVD? litt av en multimedia spiller gitt.. Like skuffende multimediacenter som på xbox360..  :thumbdown:  :thumbdown:

8466312[/snapback]

 

Tror han mener det du mener, at den ikke har noen spes multimedia muligheter enda. Bortsett fra å spille BR,DVD,SACD,DVDA,Musikk,Se bilder etc. Du kan koble til usb-hdd og spille filmer fra den (begrenset codec-støtte). Men ellers er det ikke noe MediaCenter å skryte av enda.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Fin pris :)

 

Når viftebråket har løst seg blir det en slik en :)

8462167[/snapback]

 

Viftebråk? Hva sammenlikner du med da?

 

SOny har sagt at viftestøy skal ligge på 22-23dB. Min og mange andres ble målt til nærmere 50dB. En PS3 skal ettersigende ha lik viftestøy som en PS2Slim. Min hadde som en Xbox 360 (filmavspilling, ikke spill).

Lenke til kommentar

Tipper Sony setter prisen ned til 4k rundt september/oktober, i forbindelse med mange spillutgivelser som GTA IV, WarHawk, Assassin's Creed, Lair, Heavenly Sword, og ikke minst Playstation HOME.

 

Huff, blir vanskelig å klemme inn innkjøp av masse spill rett før studiestart, oh well. Må man, så må man. :D

Lenke til kommentar
SOny har sagt at viftestøy skal ligge på 22-23dB. Min og mange andres ble målt til nærmere 50dB. En PS3 skal ettersigende ha lik viftestøy som en PS2Slim. Min hadde som en Xbox 360 (filmavspilling, ikke spill).

8466754[/snapback]

 

Oki, min er stille serru. Trodde alle var like.... må være noen "mandags" utgaver da? Pussig.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Dette er jo veldig billig da. Tror nok PS3 selger en del bedre enn 360 her nå ja. 360 står jo bare å støver i butikkene enda man nesten får de kastet etter seg.

 

På Elkjøp for man jo core maskiner til under 2000kr MED Gears f.eks. Tydelig at folk rett og slett bare ikke vil ha 360. Det er jo PS2 priser omtrent.

 

MS kommer til å slite skikkelig her i fremtiden.

Endret av Nervik
Lenke til kommentar

F.eks. Play.com har jo _ALLTID_ PS3 på lager, selv rett etter den ble sluppet og den dag i dag. Betyr det at PS3 sliter da Nervik?

 

At MS og Sony klarer å fylle opp hyllene betyr ikke at de selger dårlig ;)

 

Hvis den gode trenden med 360 spill fortsetter har Sony litt å henge fingrene i, da bør de be noen stille bønner om at nivået på portede spill stiger snarest.

Lenke til kommentar
Dette er jo veldig billig da. Tror nok PS3 selger en del bedre enn 360 her nå ja. 360 står jo bare å støver i butikkene enda man nesten får de kastet etter seg.

 

På Elkjøp for man jo core maskiner til under 2000kr MED Gears f.eks. Tydelig at folk rett og slett bare ikke vil ha 360. Det er jo PS2 priser omtrent.

8467445[/snapback]

Da foreslår jeg at du titter litt på enkelte salgstall rundt om kring, for Xbox 360 selger veldig godt og stabilt over hele verden.

Lenke til kommentar

Wii ligger fortsatt rundt 2500,-, der den alltid har lagt her i landet:

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=31928

 

Ligger dessuten Wii'er med ekstra spill og/eller ekstra kontroller til ca. 300 på finn.no, så prisene er ikke spesielt høye selv om de ikke klarer å levere nok konsoller.

 

At en 360 premium koster under 3000 er jo kjempeflott for oss forbrukere mtp. hvor mange gode spill som er sluppet og de som kommer i løpet av de nærmeste månedene.

Lenke til kommentar
Dette er jo veldig billig da. Tror nok PS3 selger en del bedre enn 360 her nå ja. 360 står jo bare å støver i butikkene enda man nesten får de kastet etter seg.

 

På Elkjøp for man jo core maskiner til under 2000kr MED Gears f.eks. Tydelig at folk rett og slett bare ikke vil ha 360. Det er jo PS2 priser omtrent.

8467445[/snapback]

Da foreslår jeg at du titter litt på enkelte salgstall rundt om kring, for Xbox 360 selger veldig godt og stabilt over hele verden.

8467800[/snapback]

 

I Japan også ? Den selger OK i USA, that's it. Her i Europa selger den langt under pari også. Og i USA blir den slått ned i støvlene av Wii også måned etter måned. Og hadde Wii vært tilgjengelig hadde den nok solgt 500K i måneden der mot 360's 200K.

 

Så nei, 360 gjør det ikke godt over hele verden.

Endret av Nervik
Lenke til kommentar
Wii ligger fortsatt rundt 2500,-, der den alltid har lagt her i landet:

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=31928

 

Ligger dessuten Wii'er med ekstra spill og/eller ekstra kontroller til ca. 300 på finn.no, så prisene er ikke spesielt høye selv om de ikke klarer å levere nok konsoller.

 

At en 360 premium koster under 3000 er jo kjempeflott for oss forbrukere mtp. hvor mange gode spill som er sluppet og de som kommer i løpet av de nærmeste månedene.

8468347[/snapback]

 

Joda, men på Elkjøp koster en premium 360 med 3(!) spill 700 kr mindre enn Wii med Zelda og ekstra kontroller.

 

Så for meg er det tydelig at 360 ikke selger all verden. Ellers ville de jo aldri dumpet prisene slik. Den er jo billigere her enn i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...