Gå til innhold

PS3 til 4999,- hos Gamezone


Spirre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Totalt off-topic: Nimrad, du burde særiøst vurdere å fjerne han wannabe negeren som driter seg ut i klippet i signaturen din :) Makan til tullebukk.....

 

Vittig når han klemmer ut "Xbox ain't got games...", mtp. utvalget til 360 kontra PS3 for øyeblikket.

Endret av trydis
Lenke til kommentar
Lurer på om den er bra nok eller om jeg burde vente til nettbutikkene får inn orginalt?

Takker for svar. :)

8461105[/snapback]

PS3 bruker en helt vanlig HDMI-kabel, så det er ingenting som tilsier at en kabel fra Sony (eller hvem som lager den) er bedre enn en tilfeldig annen kabel.

Lenke til kommentar
Lurer på om den er bra nok eller om jeg burde vente til nettbutikkene får inn orginalt?

Takker for svar. :)

8461105[/snapback]

PS3 bruker en helt vanlig HDMI-kabel, så det er ingenting som tilsier at en kabel fra Sony (eller hvem som lager den) er bedre enn en tilfeldig annen kabel.

8461213[/snapback]

 

Det er nesten helt rett.

 

En HDMI-kabel er digital, så enten fungerer den eller så gjør den ikke det.

 

Kvaliteten på kabelen går mer på hvor gode kontakter de bruker og om de sitter godt i maskinen og TVen.

 

Har du et fast oppsett uten mye ut og inn med kabelen, så er helt sikkert den billigste kabelen som finnes bra nok.

Lenke til kommentar
Han derre wannabe tr00 n1gger duden er forresten noe av det kvalmeste eg har sett. Stakkars fyr.

8461892[/snapback]

 

Helt enig! Enten er han en idiot eller så er han meget flink til å spille en idiot!

 

On topic: Finnes det noen andre som har satt ned prisen på PS3? Kommer dette til å være et kortvarig tilbud fra Gamezone sin side? Uansett, så er det godt å se at noen gjør noe.

Lenke til kommentar
Lurer på om den er bra nok eller om jeg burde vente til nettbutikkene får inn orginalt?

Takker for svar. :)

8461105[/snapback]

PS3 bruker en helt vanlig HDMI-kabel, så det er ingenting som tilsier at en kabel fra Sony (eller hvem som lager den) er bedre enn en tilfeldig annen kabel.

8461213[/snapback]

 

Det er nesten helt rett.

 

En HDMI-kabel er digital, så enten fungerer den eller så gjør den ikke det.

 

Kvaliteten på kabelen går mer på hvor gode kontakter de bruker og om de sitter godt i maskinen og TVen.

 

Har du et fast oppsett uten mye ut og inn med kabelen, så er helt sikkert den billigste kabelen som finnes bra nok.

8461442[/snapback]

 

 

Ok. Takker for svar begge to. Tar å kjøper en sånn madcatz jeg da. :)

Lenke til kommentar

wow her var det respons gitt.

 

selv synes jeg det lover bra at prisen er på vei ned, selv om jeg mistenker at dette er et lite blest, eventuelt at den ikke vil synke noe spes mer med det første, siden 5k er prisen den ligger på i resten av europa.

 

ellers så føyer jeg meg inn i rekka der folk venter på spill føre de kjøper maskina.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...