ElvisOJ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei! Fikk ny pc for ca en uke siden og satt delene sammen. PCn består av: -Asus P5n-E SLI -Intel core2 duo e6400 -Kingston DDR2 2gb -Gainward geforce 8800gts 320mb -Aspire 520w (ca 2,5 år gammel) Saken er den at i Medieval 2 total war hakker det mye, OG jeg får artifacts.. I hl2 har jeg også opplevd artifacts, og i 3dmark 06 får jeg bare 3800 poeng, noe som er sykt lite for mitt system Skjermkortet blir ikke varmere enn 58 grader under full load, så dette kan vel ikke være problemet? Kan det være at strømforsyningen ikke klarer å gi nok strøm til skjermkortet som forårsaker at dataen klikker sånn? Trodde 520w var mer enn nok, men den begynner jo å dra litt på åra så jeg vet ikke... Noen som kan hjelpe meg med dette? Trenger jeg ny PSU? Vil spille spill på max grafikk! Takker for alle svar... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Med akkurat den PSU'n så har jeg kjørt 7900GTX i SLI med en overklokket E6600 så det er nok ikke et PSU problem ... Jeg fikk så lav score i 3Dmark06 engang jeg og og det med et 8800GTX da tok jeg bare å brukte driver cleaner og fjerna driverne og la dem inn på nytt så funka det som det skulle Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Har prøvd driver cleaner uten resultat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå