Maxopp Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Er det noen som er våken og kan hjelpe meg, Husker ikke hvordan man får ekstern pålogging til å huske passordet i Win 95. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Eg tror det va sånn at du må ha Microsoft klient, ligge på nettverksinstillingene. andremuseknapp på network neighbourhood så går det vel an å trykke add der, så velger du client, så finner du Microsoft et eller annet. Prøv det. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 desverre husker jeg ikke hvordan du gjør det i 95, er altfor lenge siden.. dagens tips: installere ny windows! argh, hater de nye smiliene.. :x Lenke til kommentar
xoop Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Bruk passord under innlogging av windows, ikke trykk esc når passord boksen kommer. Hvis det bare finnes en bruker, vil ikke denne boksen komme, men lag da en ny bruker med passord. Lenke til kommentar
machineSin Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 hva er pointet med passord i win 95?.. en evighet siden jeg brukte det, men det har jo ikke no godt for seg, du får liksom ikke skjult noe med det, og en 5 åring kan jo finne måter å omgå de passord greiene Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg mener passordet på ekstern pålogging ikke windows passord, altså når man ringer opp internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå