tiiim Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Greit. Jeg er sikker på at biltemaskitten spiller dritten ut av både Pioneer, Sony og JVC. Hvor dum kan man være som tror noe annet. Selvfølgelig har ingen av de etablerte bilstereomerkene noen sjangs mot verdens beste bilstereo ... Ikke engang den nye AVIC-HD3BT fra Pioneer slår Biltemas superbilstereo... Endret 7. mai 2007 av tiiim Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Greit. Jeg er sikker på at biltemaskitten spiller dritten ut av både Pioneer, Sony og JVC. Hvor dum kan man være som tror noe annet. Selvfølgelig har ingen av de etablerte bilstereomerkene noen sjangs mot verdens beste bilstereo ... Ikke engang den nye AVIC-HD3BT fra Pioneer slår Biltemas superbilstereo... 8561754[/snapback] Har enda ikke sett noen gode spillere fra JVC og Sony, pioneer ligger vel midt på treet et sted i forhold til pris. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) jeg ville aldri handlet bilstereo med hverken biltema eller eltek, men det har jo litt med hvor seriøst kundene tar butikken, når de ikke har butikken på eget domene.. 8555815[/snapback] Jeg har handlet bilstereo fra eltek, og kan hodt gjøre det igjen. Billige og gode produkter, og rask levering! edit: som flere her ville jeg ha holdt meg unna bilstereo fra Biltema. cd-spilleren er avgjørende på resten av stereoen, og kanskje det du skal ha lengst. Kjøp noe som er kjent for kvalitet i forhold til pris om du skal ha billig spiller! Eneste jeg selv har testet fra biltema er en 2kanals forsterker, som lå i en restkasse til 99,- Vi bruker den i russebilen til diskanthøyttalere og den fungerer helt greit. Endret 8. mai 2007 av espennyh Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Stikk innom Expert/Elkjøp eller en slik butikk med bilstereo. Vi fører hvertfall to forskjellige Pioneer-spillerere som koster 899 og 1199 kr. Lenke til kommentar
smalltowngangster Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 blir for dumt å sammennligne eltek og biltema. på eltek jobber det folk med mange års erfaring innen komponent og kassebygging. de er meget hyggelige på telefon og kan hjelpe med det meste av hva en bruker lurer på. gode produkter selger de også. å sånn for å ha sagt det anbefaller ikke jeg heller biltema, bare svarte på spørsmålet til trådstarteren. som de ande nevner er pioneer og alpine de beste valg. av det jeg har vært borti. sony: kjedelige, lite funksjoner, dårlig lyd, og irriterende piping når du skrur av bilen. JVC. har er jvc kd-avx1 i bilen nå. den er treg til å spille av mp3'er. den klarer ikke å huske hvor jeg stoppet, hvis jeg spiller mp3'er. dual sone fungerer dårlig. + + lyden er bra, litt lite innstillingsmuligheter. panasonic fungerer greit, men har ikke så mange instilligsmuligheter som pioneer og alpine Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Faktisk så er kenwood ganske gode på billigstereo. Hadde en sånn i min gamle bil, utrolig bra. Eneste som var jalla var alle fargene på displayet Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Faktisk så er kenwood ganske gode på billigstereo.Hadde en sånn i min gamle bil, utrolig bra. Eneste som var jalla var alle fargene på displayet 8566179[/snapback] personlig synes jeg kenwood har veldig god lyd i forhold til pris.. at de produserer kaffitraktere og mixmastere betyr nødvendigvis ikke at de ikke kan lage god lyd Lenke til kommentar
smalltowngangster Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 vil slenge på clarion også jeg.. har gode erfaringer med spillerne dems.. litt dyrere kanskje? Lenke til kommentar
IkLoma Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Skal du ha bilstereo, så for all del ikkje kjøp noko fra Biltema! 8471085[/snapback] hvordan er det i det hele tatt mulig å lage en slik side, og selge produkter på nettet, uten en gang å ha et eget domene? snakker da om eltek siden 8473317[/snapback] *host*www.dynabel.no*host* Eltek er bra, selger mye med høy kvalitet og har bra service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå