Sinnsro Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Nå er jeg ferdig med å sette in vindu på cd-rommen min skal også sette inn leds når jula er ferdig. Kanskje jeg kommer med bilder Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 jaa! for all del kom med bilder! :-D Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 har et bilde nå men det er ikke den beste kvaliteten(webcamera) http://photobook.sol.no/fotoalbum.php?aid=125956 Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 KUL!!!! :-D Må bare si at syns den var konge!! Har plana om å mekke noe lignende! men jeg har Slot-in DVD. Men Brenneren kan jeg velll modde! :-D _ Keep up the good Work! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Man da nesten ha et gjennomsiktig kabinett for å ta nytte avdet derre der, eller ha et vindu i nærheten Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Man da nesten ha et gjennomsiktig kabinett for å ta nytte avdet derre der, eller ha et vindu i nærheten jaja, men detta er noe jeg gjorde bare fordi jeg kjeda meg, jeg kommer ikke til å bruke den. den virker helt fint men den er gammal Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 litt offtopic men b|real vi konkurer vist vi. sjekk her "]http://photobook.sol.no/fotoalbum.php?aid=125956[/img] men samtidig som jeg er igang, når jeg skal sette inn leds i cdrommen kan jeg ta strømmen fra molex kontakten til cdrommen eller lønner ikke dette seg? Glem det, se heller her Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Fælt så mange steder du skulle mase om den CDromModden din da... Skal sette opp noe sånt Blinkelys inne i CDrommen jeg. (Har laget en løpelys krets i datamaskinen ,men jeg må vite Vifte faktoren og hvor mye utgangen på JK vippen klarer og gi før jeg kobler på mer en de Led`sa som er på nå.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Fælt så mange steder du skulle mase om den CDromModden din da...Skal sette opp noe sånt Blinkelys inne i CDrommen jeg. (Har laget en løpelys krets i datamaskinen ,men jeg må vite Vifte faktoren og hvor mye utgangen på JK vippen klarer og gi før jeg kobler på mer en de Led`sa som er på nå.. sorry meg for at jeg er utålmodig da Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jaa! Smekk inn et løpelys! R jo enkelt å laga daa! :-D Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 så engang noen som gjorde dette med en hardisk. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Løpelys er ikke spess vanskelig ,krever bare litt tålmodighet. Bare synd at det er litt dårlig utgangsstrøm på de JK vippene. Kan ikke koble ubegrenset med dioder. (Har nemelig MANGE nå) Men jeg skal tegne kretsen inn i workbench så fort jeg får tid. Må sette opp endel ting i karnaug og sånne ting først da Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Løpelys er ikke spess vanskelig ,krever bare litt tålmodighet. Bare synd at det er litt dårlig utgangsstrøm på de JK vippene. Kan ikke koble ubegrenset med dioder. (Har nemelig MANGE nå) Men jeg skal tegne kretsen inn i workbench så fort jeg får tid. Må sette opp endel ting i karnaug og sånne ting først da TAr ikje lang tid daa!!!!!!! Bilde?? se her: http://metku.net/mods/vilkkuvalot1/1.gif Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Bare synd at det er litt dårlig utgangsstrøm på de JK vippene. Kan ikke koble ubegrenset med dioder. (Har nemelig MANGE nå) Men jeg skal tegne kretsen inn i workbench så fort jeg får tid. Må sette opp endel ting i karnaug og sånne ting først da Utgangsstrømmen på JK-vipper holder ihvertfall til en transistor. Og da kan du ha _mange_ led's tilkoblet. Det greieste (og billigste) er vel en vanlig NPN-transistor. Disse får du kjøpt for under en krone/stk. Tror det er BC547 som er NPN.. Rett meg hvis jeg tar feil Litt mer arbeid å lage, men det ville funke helt fint.. ELWiss Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Bare synd at det er litt dårlig utgangsstrøm på de JK vippene. Kan ikke koble ubegrenset med dioder. (Har nemelig MANGE nå) Men jeg skal tegne kretsen inn i workbench så fort jeg får tid. Må sette opp endel ting i karnaug og sånne ting først da Utgangsstrømmen på JK-vipper holder ihvertfall til en transistor. Og da kan du ha _mange_ led's tilkoblet. Det greieste (og billigste) er vel en vanlig NPN-transistor. Disse får du kjøpt for under en krone/stk. Tror det er BC547 som er NPN.. Rett meg hvis jeg tar feil Litt mer arbeid å lage, men det ville funke helt fint.. ELWiss Blei mye quote ta hær, men du kan leksa di hører jeg! :-D!!! =) Keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå