Lakus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvordan får jeg bytta språk fra Engelsk til norsk i Windows Live Messenger? (I know, no support, but do you really want a whole new thread for this simple question?) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg flyttet denne hit, fra "Snodige ting du lurer på"-tråden. Dette strider mot reglene i tråden (no support) og er ikke en nevneverdig snodig ting å lure på. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg hdde samme problem i går, og fant ikke ut av det. Måtte avinstallere og så laste ned MSN på nytt. Prøvde å installere/laste ned ny versjon før jeg avinstallerte, men det lastet kun ned den engelske utgaven. Men etter avinstallering, så fikk jeg lastet ned den norske versjonen (fra samme side som jeg først prøvde no.msn.com ) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja, tror man ma reinstallere for a endre sprak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå