Gå til innhold

Komplett vs mpx

Er dette en konspirasjon?  

1 stemme

1. 1. Er dette en konspirasjon?

• Ja, helt klart!
      2
    • Nei ikke i det hele tatt
      15
    • konspirasjon?
      2
    • Både ja og nei på en gang!
      1

Anbefalte innlegg

Har tidligere sett på forumet at folk har trodd at Komplett.no og PCutstyr.no er samme firma, noe det helt klart ikke er, men det jeg lurer på er hva slags forhold mpx og komplett har til hverandre.

Komplett!

Vi tar gjerne i mot besøk, men husk å gi beskjed i forkant. Det er ikke mulig å hente varer på denne adressen:

Komplett.no

Østre Kullerød 4

3241 Sandefjord

MPX

Vår postadresse er:

Micro Parts Xpress AS

Postboks 2024

3202 Sandefjord

Vår besøksadresse er:

Østre Kullerød 5

3241 Sandefjord

Tilfeldig?

I THINK NOT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke glem Santech micro Group da.. med adresse Østre Kullerød 2.. dog er jo de distributør da..

nei.. hverken disse eller komplett/mpx har noe med hverandre å gjøre.. men de holder til på samme industriområde ved sandefjord..

Lenke til kommentar
Har tidligere sett på forumet at folk har trodd at Komplett.no og PCutstyr.no er samme firma, noe det helt klart ikke er, men det jeg lurer på er hva slags forhold mpx og komplett har til hverandre.

Komplett!

Vi tar gjerne i mot besøk, men husk å gi beskjed i forkant. Det er ikke mulig å hente varer på denne adressen:

Komplett.no

Østre Kullerød 4

3241 Sandefjord

MPX

Vår postadresse er:

Micro Parts Xpress AS

Postboks 2024

3202 Sandefjord

Vår besøksadresse er:

Østre Kullerød 5

3241 Sandefjord

Tilfeldig?

I THINK NOT!

OMFG! (selv om jeg ikke liker å bruke uttrykket..) Har du i det hele tatt TENKT på at Østre Kullerød er et sted som huser flere databedrifter?!? I THINK NOT!

Lenke til kommentar
Tror foressten "vanlig" dødelige ikke bør få poste polls og, kun moderatorer.. Det kan fort bli overkill på poller tilslutt...

Det syns ikke jeg. Polls er et meget bra valg selv om moderatorene hadde det på forrige forum så virker det mere naturlig å ha det i PhpBB2.

Men blir det missbrukt så stenger man det selvfølgelig, men jeg tror ikke at det skal være behovet. Det vil sikkert gå en innkjøringsfase der folk vil teste men den perioden vil nokk gå over.

Lenke til kommentar
Begge firmaene får varene sine fra distriburøren Norek, som også ligger på Østre Kullerød.

Kun MPX som handler fra Norek (og mange andre), Komplett er sitt "eget". Norek er en uavhenig avdeling i konsernet og har ingenting bortsett fra felles lager og samme varenummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...