gitarfreak Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Noen som har sett denne filmen? Er den bra? Tenkte å se den seinere idag. http://imdb.com/title/tt0437857/ Endret 24. april 2007 av gitarfreak Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skal se den seinere i dag jeg og. Den virka litt kul, egentlig. Halve filmen er komedie, også blir det plutselig en skrekkfilm halvveis når det går opp for filmskaperen at hun er en større del av Leslies plan enn tidligere antatt... Gleder meg til den, litt... Lenke til kommentar
msparco Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Så halvefilmen også orka jeg ikke mer, jeg datt av lasset rett og slett. Historien er tynn (Etter min mening) Du bør ikke tro dette er noen skrekkfilm, for det er det så absolutt ikke. Angrer nesten på at jeg *kremt* brukte båndbredde på en så tafatt film. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Halve poenget med filmen er jo at skrekk-delen begynner halvveis, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå