LucarioX Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei, har tenkt til å flytte forumet mitt til et annet Domene. (Er det ikke det det heter? ) Så lurer litt på om noen har noe å anbefalle. Veldig fint med rask hastighet og lite nedetid. Helst noe med norsk support. Noen som har noen tips? Er ganske N00b i dette Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er ganske N00b i dette 8460078[/snapback] Forstod det... siden du har post'et på helt feil forum! :-P Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Takk for at du var så hyggelig Noen som har svar på spørsmålet mitt? Edit: Bare å flytte tråden siden den er feilpostet Endret 24. april 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg bruker selv servetheworld.com. Veldig fornøyd med kvaliteten på produktet og servicen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tråden er flyttet. Du tenker vel aller helst på webhotell/-hosting, ikke selve domenet (domenet er foreksempel hardware.no). Har dessverre ingen forslag til deg, da jeg ikke har erfaring med noen som jeg uforbeholdent vil anbefale deg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg bruker selv servetheworld.com. Veldig fornøyd med kvaliteten på produktet og servicen. 8460430[/snapback] Jeg støtter denne. De blir slått av flere som One.com på pris, men kvaliteten og servicen gjør at jeg vil anbefale noen andre. Jeg hadde One.com i løpet av en liten periode i fjor, men byttet raskt tilbake til ServeTheWorld. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Om du ikkje er heilt avhengig av norsk support, så kan eg anbefale deg http://godaddy.com. Gode prisar og eit godt kontrollpanel. Lenke til kommentar
christersam Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Proisp.no funker! 8502460[/snapback] kan være enige med deg der :-) Om du ikkje er heilt avhengig av norsk support, så kan eg anbefale deg http://godaddy.com.Gode prisar og eit godt kontrollpanel. 8506330[/snapback] liker ikke godaddy som webhosting leverandør pga ping tiden deres, men er flinke nok på domener Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Om du er ute etter noe billig, anbefaler jeg BIHIRA.COM! Makan til kvalitet for pengene skal man lete lenge etter! (2,5$ i mnd. + gratis domeneregistrering) Lenke til kommentar
rogy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) domenenavnet.no og godaddy.com . Begge har rask behandlingstid.. tar 5 min så er både domene og webhotell som regel registrert. Endret 3. mai 2007 av rogy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå