stoolman Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Har et 9700pro skjermkort, og har nettopp installert de nyeste driverene fra ATI. Har også installert direct X9. Har nå problemer med at flere spill(spesielt litt eldre spill) henger som bare pokker etter at jeg installerte drivere og DX9. Vet noen hvordan jeg kan avistallere direct x9? Takknemlig for alle svar! :o Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 system restore er vel den eneste muligheten? eller tar jeg helt feil nå... mener jeg leste noe om det. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 du kunne vel ikke tilfeldigvis kjønne at det kanskje er en grunn til at microsoft ikke har lakt ut en godkjent versjon av DX9?? :-? eneste murligheten er system restore ja, eller om du har en backup av systemfilene (samme som system restore). Lenke til kommentar
froebe Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 du kunne vel ikke tilfeldigvis kjønne at det kanskje er en grunn til at microsoft ikke har lakt ut en godkjent versjon av DX9?? Jannis 15, du bør kanskje sjekke Microsofts sider før du uttaler deg på en slik måte.... eller? :-? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 du kunne vel ikke tilfeldigvis kjønne at det kanskje er en grunn til at microsoft ikke har lakt ut en godkjent versjon av DX9?? :-? eneste murligheten er system restore ja, eller om du har en backup av systemfilene (samme som system restore). Jepp eller format :C . Men eg tror det finnes programmer som fjerner DX filene. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 her kan du lese at DX9 offisielt er ute... For å avisnatallere DX, må du.. formatere :=) *ELLER* - En såkalt driver "rollback" eller en "system restore" kan dog foretas, og vil i tilfelle spare deg for mye tid. :-Þ Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 du kunne vel ikke tilfeldigvis kjønne at det kanskje er en grunn til at microsoft ikke har lakt ut en godkjent versjon av DX9?? :-? Kan du kjønne at de ikke har lakt det ut? Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Tyske 3Dcenter har en uninstall-sak for windows xp og .net..: http://www.3dcenter.org/downloads/directx-...uninstaller.php Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Med denne kan du sannsynligvis avinnstallere DirectX 9 , http://www.3dcenter.org/downloads/directx-...uninstaller.php :o Lenke til kommentar
salomo Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Kan denne hjelpe? Edit: PHP prob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå