Ultra_Fisk Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hei, jeg har en bluecom 720kbps lije som jeg og min bror deler via en switch. Det har funger bra inntil nå. Vi spiller en delk cs og andre online spill, og nå får vi dritt høy ping en gang i blandt.. Dette suger!! Har prøvd og restarte modem uten hell. nå ikke min pc er på kan min bror spille med helt normal ping.. Hjelp meg så det blir jul! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 hva slags upspeed er det på bluecom da? prøv å laste opp noe til en ftp eller lignende.. prøv å last opp en fil på minst en MB for å forsikre dere om farten er jevn også, for da får dere se hva slags fart dere får, er meget mulig det som er problemet.. dere må nok ha over 12k for å takle å kjøre to cs-spillere på en gang.. ellers så er det jo standardsvara som" har dere noen andre programmer som stjeler båndbredde"? merket selv at så fort jeg økte til telenors største, så merker jeg ingenting til lagg selv om vi er 3 stykker som spiller.. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 tror ikke vi har no som stjeler båndbredde.. 128kbps opp..har funka bra men her om dag ble det plutselig sånn.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har selv 1024/256 abb. ifra Telenor, vi har iblant vært 4-6 stk som spilte samtidig. Aldri noe lagg eller dårlig ping så lenge serverne holdt mål. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har nye online ADSL selv (704/128) og når jeg spiller selv lagger det ikke, men når jeg deler med en annen. (Har to nettverkskort i en PC og tar kryssa kabel til en data jeg skal dele internett med.) Lagger det helt jææææææææævlig. Har testa linja mi på itavisen.no skårer litt over 700 hver eneste gang. Hvorfor eller hva kan jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 ikke stjel posten... Jeg som sliter..Blir sur ! Ringe til Bluecom senere idag, da skal de får høre.. Viss ikke noen har noe som kan hjelp meg da? god jul anyway Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 ikke stjel posten... Jeg som sliter..Blir sur ! Ringe til Bluecom senere idag, da skal de får høre.. Viss ikke noen har noe som kan hjelp meg da? god jul anyway Kanskje litt sjekking av eget utstyr er på sin plass før man setter i gang og klage. Har du f.eks kjørt adaware slik at det ikke er masse dritt som ligger og kjører i bakgrunnen? Har du testet med nyeste driver til nettkortet eller med et nnet nettkort? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 hva er adaware? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 hva er adaware? http://www.lavasoft.nu/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå