Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg tror jeg dreit på meg da jeg spilte AITD på 386'en.. det var såå skummelt. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 hmm, japansk musikk ? yeye, skal sikkert spille dette spillet her ja, ser digg ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bah musikken i slutten var like bra som første gang eg såg traileren. For evigheter siden Om spillet høste gode omtaler må nok denne inn i samlinga ja Lenke til kommentar
araziel Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Synes det var en bra trailer jeg = ) og den siste låta på slutten var konge =) 8462748[/snapback] Stilig trailer, ikke skummel tho.Noen som vet hva den sangen mot slutten heter? 8463557[/snapback] Bah musikken i slutten var like bra som første gang eg såg traileren. For evigheter siden Om spillet høste gode omtaler må nok denne inn i samlinga ja 8473661[/snapback] Vet ikke akkurat hvor den musikken kom fra, men liker dere såntno, sjekk ut Le Mystère Des Voix Bulgares. Første jeg tenkte når jeg hørte den vaffal, kan godt være det er de som har spilt inn. Minus for en kjekk hovedrolle-dude. Pluss fordi jeg ikke så noen pistoler i traileren (!). Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Får ikke sett videoen jeg Bruker firefox.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Får ikke sett videoen jeg Bruker firefox.. 8474038[/snapback] Er du snill å gir oss litt utdypende tilbakemelding her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=755059 - Les første innlegg i tråden. Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hm.. Vi har forskjellige forventninger til spenningstrailere. Denne ga jo ikke engang en liten kribling i magen. Musikken kom først på slutten og liknet mer Ghost in the shell eller final fantasy enn Alone in the dark ( for de av dere som har spilt det spillet fra gamle dager). Grafikken virket også alt for glorete. Spill heller Stalker, med patch selvfølgelig. Skal love deg at følelsen av gnagende anspenthet kommer når du sniker deg rundt i laboratoriene. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Freddy Krueger is in NY. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er på tide å få se noe gameplay av dette syns jeg, de gamle Alone in The Dark-spillene var blant favorittene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg