Gå til innhold

Trailer: Alone in the Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så ikke akkurat spesielt skummelt ut. Og trailer-musikken gjorde ikke stemninga noe bedre.

8460259[/snapback]

Enig der. Traileren var et godt eksempel på hvor dårlig en horror-trailer aldri må bli. Musikken var dum, fortelleren hørtes litt mer ut som en overengasjert C-skuespiller, og... Ja, det var rett og slett ikke skummelt i det hele tatt.

...Derimot tror jeg nok at spillet kan bli temmelig skummelt. Gode gamle Alone in the Dark var i alle fall litt for skummelt for lille meg da det kom ut en eller annen gang på 90-tallet. :wee:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Det stod at alt ble tatt fra game footage...Det betyr vel ikke in-game, men filmer som er PÅ spillet? For trur ikke alt var ingame:p

8460727[/snapback]

Det sto "real time game footage". Det er med andre ord, i følge utviklerne, snakk om at bildene genrereres i sanntid på en av maskinene spillet kommer til.

Om det stemmer eller ei er en annen sak, men rent teknisk virker dette troverdig nok.

Lenke til kommentar
Dette er vel knapt en fersk trailer. Så denne for flere måneder siden, så ble litt skuffa over det.

8460884[/snapback]

Beklager at du ble skuffet. Men jeg kunne ikke huske å ha sett den før, og den ble gitt ut av Atari i dag. Så derfor antok jeg at den var helt ny. Det samme ser det ut til at flere andre spillsider gjør.

Men det er i grunn ikke så farlig, ettersom det garantert er en del tusen andre lesere som ikke har sett den tidligere :-)

Hvilken versjon er bildene fra?

8461564[/snapback]

Det er jeg faktisk ikke sikker på, det er ikke spesifisert heller.

Lenke til kommentar
Dette er vel knapt en fersk trailer. Så denne for flere måneder siden, så ble litt skuffa over det.

8460884[/snapback]

Beklager at du ble skuffet. Men jeg kunne ikke huske å ha sett den før, og den ble gitt ut av Atari i dag. Så derfor antok jeg at den var helt ny. Det samme ser det ut til at flere andre spillsider gjør.

Men det er i grunn ikke så farlig, ettersom det garantert er en del tusen andre lesere som ikke har sett den tidligere :-)

Hvilken versjon er bildene fra?

8461564[/snapback]

Det er jeg faktisk ikke sikker på, det er ikke spesifisert heller.

8462152[/snapback]

Det tviler jeg på. Traileren ble vist på E3 2006, så den er ganske gammel.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...