Mann_Av_Gull Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei, jeg lurte på om noen andre hadde opplevde dette. Det kommer en sånn lav knitrelyd når maskinen er slått av (Står i standbypower). Denne knitrelyden hadde jeg både på Mist 500W og har det nå på Mist 600W. Hva er denne knitrelyden? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Active PFC som slår seg av og på p.g.a. lavt strømforbruk. helt normalt og ikke noe å bry seg om med mindre det forstyrrer deg (du kan da ta kontakt med microplex som så bytter PSUen din ) Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Active PFC som slår seg av og på p.g.a. lavt strømforbruk. helt normalt og ikke noe å bry seg om med mindre det forstyrrer deg (du kan da ta kontakt med microplex som så bytter PSUen din ) 8459852[/snapback] Tusen takk for svar. Joda, har sendt mail til microplex. Har oppdaget denne knitre-lyden for flere år siden på Mist 500W og aldri brydd meg noe særlig. Når jeg hørte det samme på Mist 600W så tenkte jeg at det måtte være normalt og iallefall ikke noe å bry seg om. Men så ble jeg plutselig litt nyskjerrig her Og nei, har ikke tenkt å bytte de inn Igjen, tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå