sageman Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 så ikke ut som bilene ble noe særlig skadet? Det blir enten dette eller forza2, tror det blir DIRT, men må ha skikkelig skade-modellering... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Siste videoen ser ut som noko som kan likna på "hillclimb" i Rallisport Challenge 8460002[/snapback] Tror det faktisk er den legendariske Pike's Peak ( http://www.ppihc.com/ ) som er i DIRT. Dette ser styggmorsomt ut 8460040[/snapback] Se på teksten over videoen. Du har helt rett, og det ser utrolig kult ut. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 ser ganske bra ut ja. så at ruta knuste å døra åpnet seg når han krasjet på det ene filmen!! Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Intressant, dette så jo mye bedre ut enn den første gameplayvideoen de ga ut. Hva skjer med det? Ialllefall, dette ser konge ut! *klikke forhåndsbestillknapp* Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 ser ganske bra ut ja. så at ruta knuste å døra åpnet seg når han krasjet på det ene filmen!! 8474404[/snapback] Ja! Det såg eg og, utruleg tøft! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Til å være et rallyspill syns jeg det var litt lite sidelengs gjennom svingen... Eller var det bare han som spilte som var dårlig? Og så syns jeg ikke det så ut til å være så stor forskjell mellom det å kjøre på sand og asfalt. Men det kan jo være at det kjennes annerledes ut når man spiller selv... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 la sjølv merke til handlinga Tjohei. Den var litt arcade'ish. Håpar verkeleg dei fiksar dette. Med tanke på at det funka veldig bra i dei andre Colin spela, reknar eg nesten med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå