Datasmurf Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 3 uker i USA (fra LA til Minneapolis til NY) med 5 skrikerunger i alderen 2 til 14 år i baksetet. Yay 1/3 av ferien går med til bading *hat på strender og hav og bading* Resten går med til kjøring... *moro* Så er det hjem å chille en uke, Storåsfestival 26. - 28. juli og så en tur til Stavanger i august Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 8 dager på usunn HARDCORE fylla i Ayia Napa på Kypros med 3 kompiser! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Ok folkens... Nå er det virkelig ikke lenge igjen til sommerferien begynner og jeg kan nesten ikke vente med og legge meg i sofaen på terassen med et stort glass iskald-cola å se på TV. Post dine sommerplaner eller avslappning på dine vilkår her MVH Ole Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er digg at det er under under 20 dager igjen til ferie Bare å bli ferdig med muntlig examen nå så kan jeg ta det med ro resten av tiden Sommervær ute, svetter som en gris ute. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg skal jobbe som en kinesisk fireåring. Hewlo. Lenke til kommentar
Chao Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg skal til Island med mamma - Kjeeeeeedlig! Så skal jeg fiske i tre uker på hytta i sørtrøndelag ^^ Når jeg er hjemme skal jeg bade masse, spise is og spille fotball og volleyball (om det skrives slik...) Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ikke stort, jobbe 2 dager hver uke i hele ferien, ellers blir det bare fyll, volleyball og stranda. Kanskje en kjøretur i ny og ne . Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Skulle til Hove og se nesten samtlige av favorittbandene mine live, men så trakk reisekameraten min seg. Så jeg skal bare ligge i sola, se på at gresset gror og grue meg til høsten. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 noen som skal jobbe i dyreparken her eller Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Chille her hjemme tenker jeg, kanskje litt drikking også Lenke til kommentar
macciato Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg kan komme med en veldig detaljert liste siden jeg venter på bussen og kjeder meg:) 18. Juni = Bursdagsfest til mine to absolutt beste venner (gudene måtte vite hva jeg skal finne på ang. bursdagsgaver ) 20 Juni = Avskjedsfest for Charlie, min franske kompis 26-30 Juni = Hovefestivalen Der skal jeg både jobbe som billettvakt og være ivrig puplikumer. Blir camping i telt på festivalområdet! 1-15 Juli = Sommerjobb hver morgen til ettermiddag. 16. Juli = Årets berømte Mærdøfest 18. Juli = Avskjedsfest med folket folket før jeg flytter på hybel=) 21. Juli = Sentimental avskjedsfest med de nærmeste:P 23. Juli = Jeg setter meg på toget og flytter Alle disse dagene inkluderer selvfølgelig bading og soling! masse sol skal jeg ha, og hår fullt av saltvann Ingen værforbehold Sånn xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 1. Besøk av fetter i en uke. 2. Hjelpe Bestemoren min med og flytte ut i en uke. 3. Feire 18 års dagen min dagen etter jeg kommer hjem fra min bestemor. 4. Dra til Spania kl 5 på morgenen dagen etter bursdagen min, og være der en uke (det blir en tung, tung, tuuung morgen) 5. Endelig nyte ferien helt og holdent rett ut ved å gjøre.. vel, absolutt Ingentingen!! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg må steppe inn og jobbe for ei som skal på 3 ukers ferie. Er det noen som blir bleik i huden i sommeren så er det jeg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sitte på gresset og drikke pils. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Skal til Hellas 2. Juli! Gleder meg kjempemasse! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Sikkert sitte å høre på avgangselever som ikke får seg jobb. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Ok Følkens. Nå er det for meg 3 dager igjen til sommerferien. Hvor lenge er det igjen for dere og hva skal dere gjøre de første dagene? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Gaming, The Simpsons - The Movie (gleder meg FRYKTELIG )...Sånn ellers er jeg blitt tvunget til Nederland i 2 uker... Og sånn ellers skal jeg slumme hele sommern... Lenke til kommentar
sigz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Spania i 10 dager og en gang i august flytter jeg til Wisconsin, USA for å være utvekslingstudent i 10 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå