Gå til innhold

Hva skal dere til sommeren da?

Mr.Karlsen

Anbefalte innlegg

Har ingen store planer, men skal kose meg masse! En kompis av meg har båt så det blir nok noen dager som går bort te å kjøre rundt og nyte solen.. Liker ikke å bade , men blir nok noen badeturer også..

Når det gjelder langturer skal jeg kanskje en tur til danmark! :) Billig øl :love:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jobbe frem til den 20 juni, kjøpe meg ny bil, så skal jeg pusse opp leiligheten min. Etter at jeg er ferdig med det så skal jeg dra på ferie til Telemark. Besøke slekta og greier.

Jo, så skal jeg også undersøke mer om utdannelsen jeg vil ta.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
kutt kutt --- Skal også et par uker til Kreta :)

8659667[/snapback]

Reiser ned dit den 8. juni :)

Etter det skal jeg bare slække som fy, samle krefter til å begynne på Noroff Instituttet :p

8659743[/snapback]

Tidlig sommerferie du har da :)

Jeg drar 7. Juli. Det blir et par uker fri fra sommerjobben da

Lenke til kommentar
kutt kutt --- Skal også et par uker til Kreta :)

8659667[/snapback]

Reiser ned dit den 8. juni :)

Etter det skal jeg bare slække som fy, samle krefter til å begynne på Noroff Instituttet :p

8659743[/snapback]

Tidlig sommerferie du har da :)

8659752[/snapback]

Er så å si ferdig på Universitetet nå, har bare én eksamen igjen...og den er på onsdag :)

Lenke til kommentar

Til sommeren blir det mye jobbing :p Arbeidsplassen legges ned i år så jeg bør jobbe så mye som mulig, da jeg ikke får tid til å jobbe neste år :!:

VG2 med R matte, X matte, fysikk, kjemi og biologi :p Blir ikke mye tid til jobb da. Også skal jeg på musikk kurs på kvitseid i slutten. Gleder meg

Lenke til kommentar

Hehehe, nå må fleire ta og poste kva man skal gjøre i sommarferien. Har blitt eit par forandringer siden eg sist postet her.

Planen var å klippe plen 1 dag i veka og slappe av resten av dagene, men nå er det kanskje ein annen som skal klippe på skulene og andre plasser nær meg som øydelegger for meg.

Kan hende at han skal klippe den delen eg skal klippe, så vist eg ikkje får klipt denne sommaren så kan eg kysse cirka 2500,- adjø. Så nå skal eg ringe litt rund seinare i dag å kanskje få sommarjobb på ein Aldershjem eller noko annet.

Blir litt mindre tid til å henge ved venner, sove lenge, spille pc og på ps2, se på tv og filmer når eg kunne hatt den plenklipper jobben.

Ein god ting er da å tjene meir :thumbup:,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...