bortevekk Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Blir sydentur med noen venninner, jobbing og flytte. Håper på muligheten til å besøke bestemor og bestefar! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal slå ihjel en del tid på Tronvikstranden A.K.A Los Beachos. Det blir vel også en del hytte-/bil-/teltturer med vennegjengen. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 3 Uker i USA. Har en del slekt og greier borti der, så det blir noen dager i NY, noen dager hos de folka og en uke i Las Vegas og LA området Blir jævlig fett hvertfall! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skal være litt hjemme og hoppe på trampolina og spise is. Skal på speiderleir i Sverige. Skal en tur til Kreta. Skal Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg liuker ikke å planlegge, da blir liksom ikke sommeren noe morro Eneste jeg har planlagt er roskilde, ellers så blir det kanskje besøk fra tyrkia, hvis jeg ikke drar dit da Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg liuker ikke å planlegge, da blir liksom ikke sommeren noe morro Eneste jeg har planlagt er roskilde, ellers så blir det kanskje besøk fra tyrkia, hvis jeg ikke drar dit da 8460775[/snapback] Lol, har du dame der eller? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ja, da er det snart sommer igjen da Her tengte jeg at dere kunne komme med deres sommerplaner (små og store) og så kan vi glede oss sammen til sommeren :!: 8459657[/snapback] Jeg slutter på skolen fredag den 22. juni. Så begynner jeg på jobb der jeg skal jobbe i fem(!) uker med å luke og klippe noe tusen potteplanter på en planteskole, og kjøre en gammel traktor og/eller gaffeltruck for å finne døde planter som skal kastes. Så skal jeg opp til slekta i Vågå og gå tur til Galdhøpiggen. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 I sommer blir det: Lite spilling, mye sosial aktivitet, Trening? Leir, på tur til hytta osv. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hove, dykking, båtkjøring, quarten og muligens wacken. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg liuker ikke å planlegge, da blir liksom ikke sommeren noe morro Eneste jeg har planlagt er roskilde, ellers så blir det kanskje besøk fra tyrkia, hvis jeg ikke drar dit da 8460775[/snapback] Lol, har du dame der eller? 8460791[/snapback] dame og dame... Ganske god veninne kan vi si er vel ikke noe galt i det? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal spille WOW. 8460088[/snapback] QFT Lenke til kommentar
@ir Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vel, blir mye tid til å slappe av Dessuten blir det en del tilvære på jobben (Posten), og tjene meg opp en del pæng! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skal jobbe 5-6 uker, og være hjemme tenker jeg. Ellers blir det vel å slappe av med venner/dama, og kanskje noen småturer til div steder.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal flytte til Trondheim. Studere. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal 2 uker til Kroatsia, så skal jeg og en haug med kompiser dra til en hytte på et sted som utales sjøme, sikkert skrevet feil tho. Resten av sommeren skal jeg nok jobbe, får mest sansynelig to sommerjobber så. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Blir vel en tur eller 3 til Risør. Skal jobbe en del, håper jeg (trenger spenn). Så skal jeg selvsagt bade masse, kjøre litt båt, kanskje konsumere en del alkohol, og tilbringe tid med de jeg er glad i. Lenke til kommentar
labbetuzz Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skal på Roskilde. En dag etter jeg kommer hjem derfra skal jeg på Metallica konsert Ellers: Slappe av Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skal på Metallica-konsert 10. juli, rett før ferien skal jeg på Ozzy-konsert. Ellers skal jeg vel være med venner, pilse litt, jobbe en del og.. sikkert mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå