Gå til innhold

Hva skal dere til sommeren da?

Mr.Karlsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-161766

Jeg har hatt ferie siden 9.mai iår (har ikke gjort alt for mye) MEN,

akkurat nå har jeg nylig ankommet Trondheim, så da blir det ferie hos min far, blir 3.uker her. Kos det! :)

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg jobbet i snart to uker og tjent opp litt penger. Onsdag neste uke bærer det avgårde til Santorini, Hellas, for en uke med garantert sol og varme. Noen få dager etter jeg kommer hjem drar jeg til Danmark for å delta i Kattegat Cup. Ellers blir det litt fiksing av uteareal på hytta og mye tider med venner og min kjære. En fest i ny og ne blir det helt sikkert.

Lenke til kommentar

Blir mest jobbing på meg denne sommeren. Har nettopp vært en uke i Bulgaria, så kan vel ikke klage. Blir vel forhåpentligvis tid til litt fest og moro sammen med venner også, i tillegg til at det blir utflytting og innflytting i ny hybel som må være i orden innen 1. august. Når jeg tenker over det så går sommeren så altfor altfor fort når man har så mye å styre med hele tida. Men forhåpentlig går jeg en økonomisk god tid i møte (dersom jeg klarer å la vær å bruke opp ALLE pengene på dvd'er og annet "unyttig" dilldall :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...