Hopperesque Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 NYC, men ikke før i begynnelsen av september. Har allerede tatt fem uker, så det blir ikke noe ferie før første uka i august. Da holder jeg meg i Norge. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jobbe fram til 15 juli, fri fra 15-17 Juli (MetallicaKonsert i Bergen), Iron Maiden den 26 Juli også jobbe en del uker til, skal ha et par uker fri før skolen begynner igjen.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 eg skal arbeide så mykje som mogleg. (på gard) fritida mi skal eg bruke på å kose med sauene mine (har to stk, som berre er mine <3<3 oscar og jonni :D) og lære fiskane mine nye trix Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har så langt i de første 2,5 uker av ferien min råtnet vekk ferien på hytta og her skal jeg også være til august. Takk og pris for at jeg fikk lagt inn bredbånd i fjor. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jeg har hatt ferie siden 9.mai iår (har ikke gjort alt for mye) MEN, akkurat nå har jeg nylig ankommet Trondheim, så da blir det ferie hos min far, blir 3.uker her. Kos det! Endret 30. juni 2008 av medlem-161766 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 London den 3-6 med muttern. Også Kreta den 13-20 med kjæresten og foreldra hans^-^ YAY^-^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jobbe, feste, game, være med venner . Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jobbe for penger til bilserfikat. Trene musikk og fyring Evt gå på festival/konsert. Altså stort sett være heime å slappe av. Endret 2. juli 2008 av xersess Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) - Metallica - Bergen - Iron maiden - Valle hovin. - Dama - Venner - Grille - Øl - Bade Kos<3 Endret 2. juli 2008 av Mr.Dahl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Skal late som om jeg har noe å gjøre å kanskje forandre døgnrytmen annenhver dag. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vel, nå har jeg jobbet i snart to uker og tjent opp litt penger. Onsdag neste uke bærer det avgårde til Santorini, Hellas, for en uke med garantert sol og varme. Noen få dager etter jeg kommer hjem drar jeg til Danmark for å delta i Kattegat Cup. Ellers blir det litt fiksing av uteareal på hytta og mye tider med venner og min kjære. En fest i ny og ne blir det helt sikkert. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er i USA nå, Venice Beach/LA at the moment, vært her i 1 uke og skal være her i hele 3 uker til ! =DD Når jeg omsider kommer hjem blir det vel hyttetur til Vikersund med guttaboys! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Blir mest jobbing på meg denne sommeren. Har nettopp vært en uke i Bulgaria, så kan vel ikke klage. Blir vel forhåpentligvis tid til litt fest og moro sammen med venner også, i tillegg til at det blir utflytting og innflytting i ny hybel som må være i orden innen 1. august. Når jeg tenker over det så går sommeren så altfor altfor fort når man har så mye å styre med hele tida. Men forhåpentlig går jeg en økonomisk god tid i møte (dersom jeg klarer å la vær å bruke opp ALLE pengene på dvd'er og annet "unyttig" dilldall ) Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vært 2 og en halv uke i Florida (Cape Coral og Orlando) og så nå vet jeg ikke, tror det blir hjemme og kose meg. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå