Gå til innhold

Hva skal dere til sommeren da?

Mr.Karlsen

Anbefalte innlegg

Haha, skal du besøke min kjære hjemby mushi. Slett ikke verst. Vi får be om at været holder seg pent ut sommeren da. Selv skal jeg bare laffe rundt hjemme, kose meg på byen og ta det med ro. Må komme meg etter alle eksamenene jeg hadde nå det siste året på videregående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynner på lærlingplassen mandag om ei uke :D

blir digg å endelig komme i arbeid og slippe å være avhengig av foreldre hele tiden, kunne betale hybel, mat, nett, strøm og alt slikt selv :)

8925317[/snapback]

hva begyner du som? og hvorfor ikke ta somer jobb først?? mer cash vettu ;)

8926933[/snapback]

Hvorfor skal jeg ta sommerjobb når jeg kan begynne på lærligetiden? Tjener kanskje mer på sommerjobb, men får også drittjobber :p

Og det er greit å bli ferdig med lærlingetiden så fort som mulig syntes jeg.

Er ikke helt sikker på hva du mener men hva jeg begynner som, hvis du lurte på hva skal jobbe som så er det serviceteknikker på en sjappe som leverer kontorutstyr (printer, scanner, kopi, etc.)

Lenke til kommentar

Var ferdig med grunnskolen på fredag, så nå blir det deilig med ferie!

På fredag drar jeg til Cannes og blir der et par uker. Så skal jeg 2-3 uker på hytten i Kragerø senere i sommer. :) Deilig.

Mulig jeg skal en tur til Danmark eller Tyskland også.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Tjøme om to uker nå, gleder meg som en liten unge. Blir bading, driking og båtkjøring i to uker sammen med vennegjengen. Det blir digg :)

Og etter det blir det to uker i syden med noen andre venner. Skal bli en deilig sommer dette.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg skal spille WOW.

8460088[/snapback]

Altså...bare en ting.... man trenger ikke spille WOW heeele tiden! Det fins faktisk andre ting å gjør her i verden da lzm.. Spille WOW en hel sommer lzm...problems? :roll:

8886071[/snapback]

Ser ingen problemer med at noen skal spille hele sommeren, det er da deres valg.

Jeg har venner som ikke er så mye ute å bader på sommeren, det finnes endel folk som ikke liker sommeren, har de problemer for det " lzm " ? :roll:

8919947[/snapback]

Ja, syns det jeg lzm :p men må nå bare gjøre det fpr meg, syns bare det er litt små domt å sitte inne foran pc'n en heeel sommer. Det vare noen som sa her en dag att det må jo være koffein eller noe i det :!: Jeg fant ut att det sikkert er noen slags koffein-stråler i dataskjermen som gjør att man blir avhengig.. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...