Gå til innhold

Hva skal dere til sommeren da?

Mr.Karlsen

Anbefalte innlegg

Jeg skal spille WOW.

8460088[/snapback]

Altså...bare en ting.... man trenger ikke spille WOW heeele tiden! Det fins faktisk andre ting å gjør her i verden da lzm.. Spille WOW en hel sommer lzm...problems? :roll:

8886071[/snapback]

Ser ingen problemer med at noen skal spille hele sommeren, det er da deres valg.

Jeg har venner som ikke er så mye ute å bader på sommeren, det finnes endel folk som ikke liker sommeren, har de problemer for det " lzm " ? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg begyner på sommer jobben til mandag  :w00t:  skal jeg jobbe i 3 uker så ferie i 2 uker

så lerling der i 2 år så fagbrev så arbeid :D

bare litt kjipt at jeg strøyk i norsk skriflig eksamen :(

8922261[/snapback]

Lærling som hva da?

Selv skal jeg ha min siste ordentlige sommerferie, 2 mnd med ferie før jobb begynner.

Lenke til kommentar
Metallicakonsert om kort tid! Gleder meg mest, men gruer meg litt også...  :blush:

Så må jeg bruke tiden til å tenke over hva jeg skal gjøre til neste år... Faens skole... Vet ikke om jeg bør gå der, men har lysst også av en ganske dum grunn... :roll:

8922789[/snapback]

de fleste datanerder er dumme inkl meg selv :blush:

Lenke til kommentar
Metallicakonsert om kort tid! Gleder meg mest, men gruer meg litt også...  :blush:

Så må jeg bruke tiden til å tenke over hva jeg skal gjøre til neste år... Faens skole... Vet ikke om jeg bør gå der, men har lysst også av en ganske dum grunn... :roll:

8922789[/snapback]

de fleste datanerder er dumme inkl meg selv :blush:

8922839[/snapback]

Du er helt sikkert ikke dum... Skolen er uansett ikke alt. Skolens "Alle skal være like"-filosofi suger hardt! Me don`t like! :mad:

Lenke til kommentar
Jeg begynner på lærlingplassen mandag om ei uke :D

blir digg å endelig komme i arbeid og slippe å være avhengig av foreldre hele tiden, kunne betale hybel, mat, nett, strøm og alt slikt selv :)

8925317[/snapback]

hva begyner du som? og hvorfor ikke ta somer jobb først?? mer cash vettu ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...