Gå til innhold

Bilde av Anita Ruyter 03

Anbefalte innlegg

Nokre innlegg er sletta, hugs første punkt i Retningslinjene:
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Til trådstartar: Dette er ein kategori for bildekritikk, du må forvente å få tilbakemeldingar du ikkje er enig i. I så fall ber eg deg argumentere for dine meiningar, det er mange som blir irritert når kritikken blir avvist som du har gjort. Dette er spelereglar for heile denne kategorien, noko alle bør ta til seg.

8503917[/snapback]

Selvfølgelig så forventer jeg ikke at alle skal være enig med meg og det er ikke det jeg ønsker heller. Men om man påpeker noe som man synes er stygt eller feil osv, så synes jeg man skal komme med forslag til forbedring. Om man ikke kan dette eller bare ramser opp kun det negativet så gir det meg ingenting og de kunne godt latt være å gitt kommentaren. Tror ingen andre kan dra nytte av kritikk som bare ramser opp feil uten å gi tips heller, og det er vell noe av meningen med denne kritikken (at vi alle skal kunne lære av kritikk andre også får) Jeg prøver så godt jeg kan å utrykke hva jeg selv mener. Jeg mener selv at jeg ikke har avvist, men kommer man med dårlig kritikk må man regne med dårlige svar også og det står jeg for.

Disse spillereglene kan jeg godt, og jeg er medlem av mange forum for bildekritikk.

Ståle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...