Autofil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jaja, så gikk det som det måtte gå. Wannabe Haile Selassie del.2, ble moderator. The King is dead, long live the King! Edit: Sleipingen kom jaggu ikke med ... Her er han! 8462812[/snapback] Nåda, kamerat. Jeg regner med at du ikke snakket om meg nå. 8463413[/snapback] Marley 08/10-2006 : 23:07 Post #15 Brukermoderator Registrert: 30/01-2006 Innlegg: 3868 QUOTE(The Strategy-player @ 02/10-2006 : 20:45) Haha, Marley ønsker å bli moddis? In his dreams Skal vi vedde? -------------------- Eksterne lenker: DeviantART | Last.fm | Blogg Interne lenker: Om installasjon av OS X på ikke-Apple produkter | Macafé | Såpeboksen Husk: Retningslinjene og Nettetiketten Guns don't kill people, people do. And monkeys, if they've got a gun. - Eddie Izzard Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Endelig kan Marley "slenge dritt" uten å få nevneverdig pes for det!! :!: Neida! Gratulerer til begge! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gratulerer til dere begge. Begge er kjempebrukere, og har fått forståelse av at dere begge er rettferdige og greie. Gratulerer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gratulerer til begge to. Kanskje web-delen av forumet blir bedre moderert nå. Når det kommer til den røde fargen så er admins ansatt av nettverket. Vi deler ikke ut adminstatus. Det er en ansettelsesprosess 8462907[/snapback] Får man betalt for å være administrator? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gratulerer til begge to. Kanskje web-delen av forumet blir bedre moderert nå. Har i alle fall begynt litt opprydning der inne, flyttet en del tråder og lignende. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gratulerer begge to! To brukere jeg unner moderatorstatus Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gledelige nyheter etter en lang dag. Det er mange forum på nettet, og dette er en av de best organiserte. Mindre forum er ofte veldig spesifisert, her har man jo alt. Og det beste, svaret kommer raskt! Uansett, dere to må ha lykke til! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Wow! Tenkte jeg meg det ikke det måtte skje! Gratulerer begge to!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Gratulerer til begge to. Kanskje web-delen av forumet blir bedre moderert nå. Når det kommer til den røde fargen så er admins ansatt av nettverket. Vi deler ikke ut adminstatus. Det er en ansettelsesprosess 8462907[/snapback] Får man betalt for å være administrator? 8463965[/snapback] Med mindre man har et sterkt behov for å jobbe gratis, så ja. Man har et ansettelsesforhold. Derfor redaktører, teknikere, administrativt ansvarlige o.l. er admins. Vi har også moderatorer, dette er personer med tilknytting til nettverket. Mens brukermoderatorer ikke er tilknyttet nettverket. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gratulerer så mye folkens. Mr. berg har jeg egentlig ikke sett så mye til, men Marley fortjener det. Bra valg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Herr Bergz dukker ofte opp når jeg browser Web-design, HTML og CSS, og han virker til å være fornuftig, veltalende og kvalifisert. Jeg vet ikke hvem denne "mrly"-fyren er. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg vet ikke hvem denne "mrly"-fyren er. 8465620[/snapback] Oh please. Både du og jeg vet at du later som at du hater meg mens du egentlig er veldig glad i meg. Confess! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 We love ya, guys! Skulle ønske vi fikk flere moderatorer i gnu/linux-delen av forumet da. Kanskje dere har lyst å stikke innom litt? Ellers; om jeg føler for å nominere, eller aller helst, peke admins mot en kandidat jeg føler er verdig moderator, hvor kan jeg henvende meg? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Gratulerer til begge to Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mr.Berg, creds for elitist signatur på rekordtid! Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Gratulerer til begge to We love ya, guys! Skulle ønske vi fikk flere moderatorer i gnu/linux-delen av forumet da. Kanskje dere har lyst å stikke innom litt? Ellers; om jeg føler for å nominere, eller aller helst, peke admins mot en kandidat jeg føler er verdig moderator, hvor kan jeg henvende meg? 8465733[/snapback] Støtter det forslaget. Flere moderatorer i gnu/linux delen av forumet hadde vært topp. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Herlig! Berg og Marley er vel to av brukerene jeg har sett mest av opp igjennom! Gratulerer masse, og lykke til med jobben! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Okay, show's over lads. We're here all week. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg