Gå til innhold

Mr.Berg og Marley blir moderatorer.

Anbefalte innlegg

Jaja, så gikk det som det måtte gå. Wannabe Haile Selassie del.2, ble moderator.

The King is dead, long live the King! :p

Edit: Sleipingen kom jaggu ikke med ... :ph34r:

Her er han!

8462812[/snapback]

Nåda, kamerat. Jeg regner med at du ikke snakket om meg nå. ;)

8463413[/snapback]

Marley 08/10-2006 : 23:07 Post #15

Brukermoderator

QUOTE(The Strategy-player @ 02/10-2006 : 20:45)

Haha, Marley ønsker å bli moddis? In his dreams

Skal vi vedde?

--------------------

Eksterne lenker: DeviantART | Last.fm | Blogg

Interne lenker: Om installasjon av OS X på ikke-Apple produkter | Macafé | Såpeboksen

Husk: Retningslinjene og Nettetiketten

Guns don't kill people, people do. And monkeys, if they've got a gun. - Eddie Izzard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer til begge to. Kanskje web-delen av forumet blir bedre moderert nå.

Når det kommer til den røde fargen så er admins ansatt av nettverket. Vi deler ikke ut adminstatus. Det er en ansettelsesprosess :)

8462907[/snapback]

Får man betalt for å være administrator?

Lenke til kommentar
Gratulerer til begge to. Kanskje web-delen av forumet blir bedre moderert nå.

Når det kommer til den røde fargen så er admins ansatt av nettverket. Vi deler ikke ut adminstatus. Det er en ansettelsesprosess :)

8462907[/snapback]

Får man betalt for å være administrator?

8463965[/snapback]

Med mindre man har et sterkt behov for å jobbe gratis, så ja. Man har et ansettelsesforhold. Derfor redaktører, teknikere, administrativt ansvarlige o.l. er admins. Vi har også moderatorer, dette er personer med tilknytting til nettverket. Mens brukermoderatorer ikke er tilknyttet nettverket.

Lenke til kommentar

We love ya, guys!

Skulle ønske vi fikk flere moderatorer i gnu/linux-delen av forumet da. Kanskje dere har lyst å stikke innom litt?

Ellers; om jeg føler for å nominere, eller aller helst, peke admins mot en kandidat jeg føler er verdig moderator, hvor kan jeg henvende meg?

Lenke til kommentar

Gratulerer til begge to

We love ya, guys!

Skulle ønske vi fikk flere moderatorer i gnu/linux-delen av forumet da. Kanskje dere har lyst å stikke innom litt?

Ellers; om jeg føler for å nominere, eller aller helst, peke admins mot en kandidat jeg føler er verdig moderator, hvor kan jeg henvende meg?

8465733[/snapback]

Støtter det forslaget. Flere moderatorer i gnu/linux delen av forumet hadde vært topp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...