Gå til innhold

Mr.Berg og Marley blir moderatorer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror faktisk på SteffyPants når han sier han kunne blitt en god moderator, under det harde og spøkefulle ytre skjuler det seg nemlig en teddybjørn.

8460749[/snapback]

Ja :) Meget kyndig er han også

Men tilbake til tråden, må bare si igjen gratulerer :) Dotten og de øvre har valgt dere med gode grunner, skål tre ganger for Mr.Berg og Orly :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Ohhhh, blir du fjorten? Party hos Fagerhaug!

8462410[/snapback]

Ja, kaker å brus! Utvannet, siden jeg ikke får lov av mamma å drikker noe annet. Men det gjør ikke noe! skal slutte å spamme nå.

Njeway; Lykke til igjen..!

Håper du ikke ødelegge Web-kaffeen med dine overpowera moderator-skills, da Herr Berg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jaja, så gikk det som det måtte gå. Wannabe Haile Selassie del.2, ble moderator.

The King is dead, long live the King! :p

Edit: Sleipingen kom jaggu ikke med ... :ph34r:

Her er han!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Når vi først er inne på det, har jeg et spørsmål til forumstyret..

Hva er logikken med at Snekker'n ikke har grønt eller i beste fall rødt brukernavn? :ermm: Han har tross alt nest mest innlegg på forumet, mer enn de fleste andre brukermodder. Mange moderatorer med rundt 3000 til 5000 innlegg, mens Snekker'n er aktiv som Tom Nordlie.. :whistle:

Lenke til kommentar

Antall innlegg stiger ikke proporsjonalt med sjansen for å bli moderator.

Jeg sier ikke med det at snekker'n ikke fortjener å være brukermoderator, for det hadde han vel absolutt fortjent, men min mening skal ikke bli tatt for å være for sikker, for jeg har ikke vært nok borti brukeren selv. Men jeg tror at evt. argumenter faller på at han ikke er aktiv nok "allrounder" og/eller at kategoriene han er i allerede er godt nok bevoktet, men selvfølgelig kan det være andre grunner. Kanskje har for eksempel snekker'n en gang blitt tilbudt det, men sagt at han ikke vil være moderator.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

For det første er nå ikke innleggstelleren noe som tilsier at man skal bli mod. Noe offentlig diskusjon om navngitte brukere og om de er moderatoremne eller ikke vil ikke finne sted. Det er mange ypperlige brukere som ikke er blitt moderator.

Når det kommer til den røde fargen så er admins ansatt av nettverket. Vi deler ikke ut adminstatus. Det er en ansettelsesprosess :)

Lenke til kommentar
Antall innlegg stiger ikke proporsjonalt med sjansen for å bli moderator.

Jeg sier ikke med det at snekker'n ikke fortjener å være brukermoderator, for det hadde han vel absolutt fortjent, men min mening skal ikke bli tatt for å være for sikker, for jeg har ikke vært nok borti brukeren selv. Men jeg tror at evt. argumenter faller på at han ikke er aktiv nok "allrounder" og/eller at kategoriene han er i allerede er godt nok bevoktet, men selvfølgelig kan det være andre grunner. Kanskje har for eksempel snekker'n en gang blitt tilbudt det, men sagt at han ikke vil være moderator.

8462879[/snapback]

Ja, mulig det..

Likevel ønsker jeg en forklaring for det.. :)

Lenke til kommentar
Jaja, så gikk det som det måtte gå. Wannabe Haile Selassie del.2, ble moderator.

The King is dead, long live the King! :p

Edit: Sleipingen kom jaggu ikke med ... :ph34r:

Her er han!

8462812[/snapback]

Nåda, kamerat. Jeg regner med at du ikke snakket om meg nå. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...