Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som vet noe om Pioneer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SPL-serien til Pioneer er slettes ikke noe dritt, men er som alt annet avhengig av en god forsterker med kraft nok.

MDF får du tak i på Montér og lignende byggvarekjeder, koster vel rundt 300 for en plate som skal holde til en ganske stor kasse.

Akkurat anbefalinger på spesifikke elementer kan jeg ikke gi deg så veldig mye av, men jeg anbefaler deg å ta en titt på bilforumet.no sine bilstereo-sider, eventuellt lydtrykk.no.

Lenke til kommentar

SPL serien er jo laget for SPL da(Sound Pressure Level) altså høyest mulig lyd. disse er en vinner på dbdrag men spiller ikke så pent.

spørs jo litt hva du skal. er dbdrag det du skal bruke elementet til er SPL eller RE fra www.morel.no konge

skal du spille musikk så vil jeg anbefalle at du sjekker

hertz og soundstream på www.installbay.no

morel elate på www.morel.no

focal på www.iceaudio.no dette er importøren da.. vet ikke hvor focal selges der du bor..

dynabel har jeg gode erfaringer med.. litt billigere og tåler litt mindre da. www.eltek.no

Lenke til kommentar
SPL serien er jo laget for SPL da(Sound Pressure Level) altså høyest mulig lyd. disse er en vinner på dbdrag men spiller ikke så pent.

spørs jo litt hva du skal. er dbdrag det du skal bruke elementet til er SPL eller RE fra www.morel.no konge

skal du spille musikk så vil jeg anbefalle at du sjekker

hertz og soundstream på www.installbay.no

morel elate på www.morel.no

focal på www.iceaudio.no dette er importøren da.. vet ikke hvor focal selges der du bor..

dynabel har jeg gode erfaringer med.. litt billigere og tåler litt mindre da. www.eltek.no

8460374[/snapback]

Må rette deg bittelitt ;)

Dynabel kjøper du hos Eltek i Oslo ja, men adressen er : www.dynabel.no ;)

Lenke til kommentar

Har en sånn :) lager mye trykk selv om jeg hadde en bedriten forsterker. Forsterkeren tok forseten kveld for et par uker siden, tror subben blei for mye for den.

Men kan anbefale soundmagus 1500w forsterker til den subben, som du får kjøpt hos komplett.no

Den er billig og mange som anbefaler den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...