molland Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei Jeg titta litt innom den sjappa, og ser jo att de har ok priser på ting, spesiellt hd som jeg er jakt etter. Men så kommer spørsmålet, er det noen her som har erfaringer med den butikken?? Jeg ser etter en hdd på rundt 300gb + (s-ata) hvis noen har sett noen disker i den størrelsen og s-ata så si gjerne i fra frode Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jepp, ta ein tur i Webshopguiden så finn du drøssevis med erfaringar. Dette er feil forum å spørre etter harddisk, men ta ein tur innom Prisguiden så finn du litt av kvart. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har handlet der to ganger og kommer nok til å handle der flere ganger. Varen blir sendt fort og du blir holdt oppdatert om når varen din blir sendt. Lenke til kommentar
molland Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Hei Takker for svar og til Zephus, beklager att jeg ikke så den guiden da, den var toppers Jeg skal lese mere igjennom den Frode Lenke til kommentar
Locci Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg må si at jeg ikke har noen særlig god erfaring med SHG, de rotet veldig med en ordere jeg hadde lagt inn. Alle delene jeg valgte var på lager og var fortsatt markert som lager to dager etter at jeg la inn orderen min. Lurte litt på hvorfor det tok så lang tid siden det ikke hadde skjedd noe etter tre dager, sendte da en mail til de hvor de sa at de holdt på med noen system oppdateringer "Noe det ikke sto noe som helt som på sidene deres" og at de varene faktisk ikke var på lager. Spurte da om jeg kunne få bytte ut de varene som ikke var på lager med noe annet, hvor da han ber meg om å redigere ordene "Noe som ikke var mulig, leita høyt og lavt på siden men fant ikke noe" . Sendte da et svar tilbake hvor jeg sa at jeg ikke fant noen måte og redigere orderen på og spurte om han kunne gjøre det for meg, fikk svar om at han kunne gjøre det så jeg sendte han en et par vare nr med det jeg ville bytte til. Men istede så slettet han hele orderen og sa ingen ting til meg. Så jeg kommer ikke til å kjøpe noe derfra med det første igjen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 SHG har tilgang til en del varer som ikke andre selger i det hele tatt. De har f.eks sjeldne kabinett som Tai Chi fra Thermaltake, og de gruser resten med prisene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå