Snooz Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Savner fremdeles RBR. Samme her, men har i det minste Forza hjemme. Fremdeles intet lovende rallyspill på horisonten. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Spilte faktisk RBR for noen uker siden Får ikke force feedback med G25 på dette spillet, men det funker flott med Microsoft ratt fra 1998 ^^ Men spillet trenger sårt en oppfølger.. Endret 4. mars 2011 av Complexity Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Lenge siden jeg har spillt racing sims av noe slag nå. Er det noen RBR fans her som har noen tips på hva som er bra for tiden? Helst realistisk og på PS3 eller PC. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Live for speed er min soleklare favoritt. Grafikken begynner å bli utdatert, men kjøringen er veldig realistisk. Så kommer vel rFactor 2 snart, og ifølge screenshots virker det veldig lovende. Ellers så har du jo iRacing (ikke prøvd) og LevelR (som er samme spill som Project Torque var, bare annet navn og andre serverhoster) Ganske OK realisme om man kjører på Simulation Mode. Det jeg liker med LevelR er at alt foregår online, og det er gratis. Til PS3 så synes jeg GT5 var helt ok innen realisme Lenke til kommentar
Snooz Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 RSRBR er også konge, rally i RBR mot tider på nett. Tungt å sette seg inn i dog. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tungt å sette seg inn i? Innstallerer det som er der. Og kjører når det er rally. Så enkelt er det! Lenke til kommentar
Snooz Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Da er jeg tilbake på RSRBR2014 kjøret. Absurd mange nye baner mulig å kjøre fra bob the track-builder softwaren og kvaliteten på noen er bedre enn originalspillet (i scenery og detaljer). Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Da er jeg tilbake på RSRBR2014 kjøret. Absurd mange nye baner mulig å kjøre fra bob the track-builder softwaren og kvaliteten på noen er bedre enn originalspillet (i scenery og detaljer). Da ønsker jeg deg velkommen til en av de største simracingsidene; RaceDepartment, hvor Richard Burns Rally-delen styres av undertegnede. Vi kjører mesterskap og mer uhøytidelige 'club-rally' 1 gang i uken Førere fra hele verden, deriblant 5 fra Norge for øyeblikket http://www.racedepartment.com/forums/richard-burns-rally.137/ https://www.youtube.com/watch?v=Lm4GtAfmnAo&list=PLdDZcZrEQA5Gief7ecu37taV2scs7uYmm&index=2 Endret 7. juli 2014 av Stoddart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå