Gå til innhold

Noen som spiller Richard Burns Rally?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan fremedeles melde deg på!

- Gå hit først.

- Velg så "Add Bookmark".

- Så går du inn i spillet, velger plugin og logger inn.

- Velg at du KUN skal søke etter Bookmarks, slik at du slipper og bla gjennom alle turneringene.

- Du vil nå få opp turneringen, og du kan joine. PW er "RBRWRC" eller "WRCRBR", husker ikke i farta.

Lykke til! :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at det er det beste rally spillet noensinne. Får bare håpe at det nye WRC spillet som kommer til neste år blir like 'hardcore' som RBR, for jeg ønsker meg et litt større online community.

På en annen side så må jeg si at jeg syns det er flott at folk tar seg tid til å modde spillet så mye som det er gjort, det tar lang tid, men det gir spillet en mye lengre levetid. :)

Lenke til kommentar

Helt enig angående alt moddingen som finnes til RBR.

Og JA vil gjerne ha et rally spill som matche vanskeligsgraden til dette spillet.

fankeren på tide snart.

Har noen rallyspill bla hele colin mcrae serien,

vrally,og wrc 3 og 4 det er bra spill men

det jeg vil ha er mest mulig realisme og da når ikke disse spillene opp til RBR.

WRC 5(revolution) skal gi RBR hard fight på hardeste nivå vissnok,

men har ikke prøvd det pga logitech g25 funker dårlig på ps2 som dette spillet er på.

og da gidder jeg ikke.

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Jøss, visste ikke at det var såpass livlig norsk RBR miljø. Lenge siden jeg har spilt det nå, går mest i Live For Speed, men er jo ufattelig gøy med RBR også! Kanskje jeg skulle innstallert alt som skal til for å spille online, og blitt med på neste turnering..

Ellers så vil jeg anbefale Live For Speed for de som ikke har prøvd det, er i mine øyne minst like realistisk som RBR, og milesvis framfor makkverk som GTR og rTractor!

Lenke til kommentar
er ikke LFS kun baneracing på asfalt?

har hørt av LFS er ganske bra angående realisme men har ikke prøvd det.

for min del forblir det rally. :grin2:

Stort sett baneracing, men de har faktisk 3 rallycrossbaner i spillet. Og de 3 kan reverseres, så 6 forskjellige totalt. Eneste må være at de bilene som blir mest brukt der egentlig ikkje er noe særlig futt i, 250 hester ca, men med turbolag ut av en annen verden. Funker greit nok.

Men det er litt morro å presse seg rundt en rallycrossbane med 5 andre da, samtidig. Så live for speed anbefales selv om du ikke er fan av asfalten!

With the free Demo you can access these cars and tracks :

The free Demo content consists of 3 varied cars and 1 track environment with both road and dirt configurations. This all-round package will cater for many hours of fun and excitement and will give you a good impression of what Live for Speed is about.

LFS.net

Tre biler med på demoen, en fwd med 115hester, en rwd med 140 hester, og en formel bmw-bil. Eventuelt du kan legge i 12pund, og få tre biler med ~250 hester, en fwd, en rwd og en 4wd, to caterhamlignende biler, en med 140 hester og en med 190, samt en slags cart med litt mer avansert hjuloppheng og motorsykkelmotor. Da får du også med de to siste rallycrossbanene, samt en dragstrip, et bymiljø med 5-6 banekonfigurasjoner, og et autocrossområde en kan sette ut kjegler og annet dilldall og lage egne autocrossoppsett.

Lenke til kommentar

jaja.

tok en liten asfaltrunde i france

cote d arbroz

tiden ble 2.44.97

edit

en runde på newsbob australia:

fra 5.43.62 til 5.36.88

går den rette veien. :cool:

fikk også logget meg på rbr online nå :thumbs:

Endret av rbr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

BUMP. :cool:

Joda, tenker stadig på RBR, men har ikke spille-pc'en lett tilgjengelig. Skulle likt å kontaktet Petter Solberg som diskuterte å lage spill med microsoft, men det ser ut til å kun ha endet i et latterlig mobilspill.

Burde kjøpt RBR-fysikkkoden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...