rbr Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 uten oppsett kan det blir ekstra utfordring. lurer på om innstillingene på pedalene blir nullstillt også da? isåfall kommer jeg til og slite,da jeg låser veldig fort bakhjulene uten og ha justert hvor mye det skal bremses når jeg trykker på bremksepedalen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tipper at de innstillingene du har gjort i spillet, for din profil, ikke blir endret (Tenker da på Force Feedback, innstillinger for pedaler osv). Derimot så tror jeg det er slik at oppsettet av selve bilen blir default, dvs ingen tuning av dempere, differensialer osv osv. Men dette kan vel sikkert totte bekreft/avkrefte. Har også problemer med at jeg låser hjulene for fort, men tror det går ann å stille inn dette med de kurvene for pedalene under "Settings", som sagt. Jeg skal i alle fall forske litt med det, for å få en gjevnere bremsekurve. Håper det funker. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) gå inn på footbrake,axis og prøv og sett curvature til 16(røde firkanter) curvature 2 til 9,5(røde firkanter) risefall - 1,8 fall rate - instant funker veldig bra på mitt ratt og pedal oppsett. Endret 9. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det skal jeg prøve når jeg kommer hjem! Tusen takk! Hvilket sett bruker du? Jeg bruker Logitech Momo Mega Super Force blablabla etellerannet.. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 bruker logitech g-25 akkurat nå pluss rallysetet solberg edition. jeg har forsterket det litt med noen avstivere i stål for jeg synes ikke det var bra nok. men har planer om g-27 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Såpass ja! Sitter ved et skrivebord jeg Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 funker jo greit det også. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Oki. Personlig setup fra din profil, med hvordan FFB, noter, osv er fult mulig å endre og bruke. Jeg også justerte curvature på bremsepedalene til å begynne med. Men så tenkte jeg det er at bedre å venne seg til "default", tilfelle jeg ender opp i en konkurranse et sted engang (ikke hjemme) så er det noe dritt å måtte stille inn hele verden før man kan kjøre. Så hos meg står det på default, det er bare å være følsom med bremsefoten. Kun Setup på selve bilen som er begrenset til default. Bortsett fra dekk da. Nedlasbare biler er bare å bruke, det sjekkiske pluginet har en form for godkjenning, slik at fysikk-filen på den bilen du laster ned må være godkjent av det tsjekkiske pluginet. (slik at folk ikke kan fikle med bilen og skru opp effekt osv) Så det lureste er da å laste ned biler fra den tsjekkiske nettsiden. Der er alle fysikkfiler godkjent. (Du kan laste ned min bilpakke også, den funker helt fint, se totte.no nedlasting) Jeg har gitt opp Vista for lenge siden når det gjelder RBR, så at 7 64bit skal funke knirkefritt er vel en ønsketenkning. Jeg kjører på WinXP, har forøvrig egen maskin jeg spiller på. Bruker også Win7 64bit på min hovedmaskin. Har installert RBR der for å ta opp replayer. Men har ikke vært borti feilen du beskriver. Det er masse rally online hele tiden og mange av de er ikke passordbeskyttet. Men RBRWRC har prøveløp nr 3 uke 43. Sjekk terminlisten på totte.no. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) hva må jeg ha tak i av filer for at det skal virke online?? bruker win7 så det kan nok bli en liten utfordering om jeg må kjøre det innstillingene på default så for jeg gjøre det men det burde være lov og bruke egne. siden det er jo oppsett på ratt og pedalene og ikke på bilen. Endret 9. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) tok en ny tur på rallyschool for og teste nytt oppsett, kommer ikke under 1.18 enda(subaru 03) kan ikke få det til og gå fortere da blir det for mye sladding i svingene jaja det og ligge sideveis er jo gøyalt mend det koster jo litt ekstra tid. Endret 9. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Seriøst, har STORE problemer med at spillet kræsjer til desktop under spilling. Dette ødelegger alt, særlig hvis jeg er online, fordi det gjør at jeg får DNF i statestikken. Utrolig kjedelig, føler jeg har prøvd det meste av muligheter for å få det fikset, uten å lykkes. Ender med at jeg gir opp. Synd, fordi jeg hadde virkelig gledet meg til å spille med sammen med andre Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) rbr: 1:18 er da ikke ille? Syns det er ganske fort jeg. Hehe, har fått et litt rart problem (beklager all klaginga). Bilen stopper midt i en fartetappe. Akkurat som tenningen blir borte. Skjedd fler ganger nå, og lampa for motoren lyser rødt. Dette skjer uten at bilen er skada. Taper litt tid på det også, ca 15 sec, selvom jeg helt klart kan hente sekunder fler steder Endret 10. oktober 2009 av bshagen Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) hvordan kommer du online. må du laste ned noen filer for at det skal virke? kjedelig at det krasjer når du spiller. du ikke tilfeldigvis brukt en exe.chrack pga at du har misten cden? isåfall så er det nok problemet. jeg brukte en cracked exe for og slippe og sette inn cden,men da klikket det. skjedde det som du har forklart. spillet hoppet rett ut til skrivebordet uten videre Endret 10. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette er uten tvil det mest konsentrasjonskrevende spillet noensinne Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Det skal være sikkert, er ikke mye som skal til før du er i grøfta og det ryker av radiatoren. rbr: Jeg har patchet med 1.02, og da trenger man ikke CD. Hvodan du kommer deg online, kan du se her: http://rbr.onlineracing.cz/index.php?act=al&p=howtostart eller her: http://totte.no/index-filer/Page760.htm Du må laste ned noen baner, og et plugin. Endret 10. oktober 2009 av bshagen Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) hehehe jeg visste ikke at en kunne kjøre spillet uten cd etter den patchen, :!: prøvde akkurat nå. og jeg som har hatt dette spillet siden det ble sluppet jaja en lærer litt hver dag Endret 10. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hehe, ikke sant! Forresten så ser det ut til at problemet mitt er løst ved å kjøre spillet i "XP-mode". Har spilt endel i dag, UTEN kræsj! Så hvis du får samme problemer som meg, så KAN det løse det! Høyreklikk på richardburnsrally.exe og velg properties, så: Endret 10. oktober 2009 av bshagen Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) hvordan kan jeg kjøre online tro?? har lastet ned en fil som har lagt inn endel test SS etapper i spillet. edit: hmm tror jeg fant ut av det. startet det under xp mode uten problemer.thanks fore the tip dude Endret 10. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
rbr Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 er det forresten noe liv i rallyspillet til petter solberg?? noen som har noe info der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå