Tor Anders Berven Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Farken, få ikke lagt inn solbergskin, bruker launchpad appliquee (ett eller annet) og den skin-saken. File not found selv om filmappen dukker opp i lag med de andre. Muligens gammel versjon? RSCenter var visst utdatert også...et par mnd uten å spille og alt er glemt Hallo. Sjekk ut nye siden min: www.totte.no Bilpakke ligger der hvis du trenger. Endret 9. september 2009 av Totte- Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) ingen som vet om richard burns rally 2 noen gang vil komme?? det finnes jo endel rally spill der ute(arcade) men ingen rally simulator som richard burns rally. dette spillet er bare helt rått selv om det begynner og blir noen år. Endret 9. september 2009 av rbr Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) ingen som vet om richard burns rally 2 noen gang vil komme?? det finnes jo endel rally spill der ute(arcade) men ingen rally simulator som richard burns rally. dette spillet er bare helt rått selv om det begynner og blir noen år. Utvikleren av RBR, Warthog ble kjøpt opp av Gizmondo i 2006, Gizmondo gikk konkurs kort etter, og de som laget spillet er spredd over alle hauger. Rettighetene også, og siden Richard Burns, RIP, døde i 2005 så er det svært lite sannsynlig at det vil komme noen direkte etterfølger i allefall. Spillet var i utgangspunktet ikke ment til å modifiseres, men siden ingen selskaper sitter på noen konkret lisens/rettigheter lenger har spillet blitt modifisert til de grader med: Biler (C4, Focus osv, og det blir fortsatt utviklet nye biler) Baner (Bobs Trackbuilder) Online spilling (RSRBR,Wally's Tsjekkisk online) + + mye mer. ta en titt her: Richard Burns Rally WRC Endret 10. september 2009 av Totte- Lenke til kommentar
rbr Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) skikkelig tøft car skins du har der bruker selv akkurat nå skins fra subaru 06 fra blackholemotorsport.com masse modding de har på den siden. dette spillet er bare så konge i en rallystol med logitech G25. gizmondo sier du.hehe var ikke det sjefen i det firmaet som smalt den ferrari enzoen? Endret 12. september 2009 av rbr Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Prøvde det for en stund siden, men jeg får ikke G25 rattet mitt til å fungere med det, og da mister jeg litt av poenget med simulatoren. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Prøvde det for en stund siden, men jeg får ikke G25 rattet mitt til å fungere med det, og da mister jeg litt av poenget med simulatoren. G25 fungerer uten problemer for meg. (tror det må oppdateres patch v1.02) Nytt PSWRT C4 Skin: Lenke til kommentar
rbr Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) hva er deres tider på rally school min var 1.19.23 Endret 22. september 2009 av rbr Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hva er deres tider på rally schoolmin var 1.19.23 Rekorden min er 1:14 ett eller annet, men så er det med C4 WRC 09. Som er endel bedre enn de orginale bilene. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Moro å se at folk fortsatt spiller dette, og jeg merker jeg får skikkelig lyst til å spille igjen jeg også, særlig når man kan spille online, men jeg har selvfølgelig mistet CDen. Noen som vet hvor man får kjøpt dette spillet nå? Ingen nettbutikker her i norge som har den i allefall. (I følge prisguiden) EDIT: Har funnet ut av det, takk til Totte- for hjelp! Endret 7. oktober 2009 av bshagen Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 bshagen: de har noen på ebay: http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trk...-All-Categories ja det er ikke så lett og finne det spillet lenger. jeg ble vel litt paranoid så da cden min ble noe dårlig så fikk jeg kjøpt to stk inne på gamezone. hehe det hadde nok holdt men en stk, men det sier bare hvor mye jeg digger dette spillet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Har fikset det rbr, men tusen takk! Prøvde litt i går, jeg må si jeg er skikkelig rusten. Med "Pro" som vansklighetsgrad, så vinner jeg etappene med 15-20 sek, men jeg mener å huske at "Champion" er noe helt annet, hehe. (4.00:01 på Falstone er den eneste tiden jeg husker) Det var virkelig gøy å blåse støv av rattet igjen, og banne over alle buskene som står feil plassert, akkurat der jeg hadde tenkt til å kjøre! Fikk også prøvd ut Online plugin, som er linket til fra totte.no, og det virker ganske rotete, så jeg fant egentlig ikke noen server å spiller på. Dvs, jeg fant de, men det var litt vanskelig å få noe info fra løpet. Kan jeg joine en server som allerede er i gang for eksempel? Må nok sette meg litt bedre inn i det tror jeg. (Bookmarks osv) Uansett fantastisk at folk gjør sånt på eget initiativ. (Man skal ikke klage på noe som er gratis, så det må være opp til meg om jeg skal lære meg dette) Når jeg er inne på det tema, kan alle melde seg på den norske serien? Og blir de kun kjørt på de offisielle WRC dagene? (+- tidsdiff) Det er det som er forskjell fra Online og Offline tournament ikkesant? (Er "litt" noob. ) Endret 8. oktober 2009 av bshagen Lenke til kommentar
rbr Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) hehe og spille på champion er helt værst. jeg har slått det ett par ganger men dæven og motstand jeg fikk på det nivået. det var så svetten rant, men gud og digg det var og kjempe om de få sekundene av og til tiendeler. Endret 8. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hehe, krever MAX konsentrasjon ja! En bitte liten feil, så er man ute. (Omtrent) Men det er jo det som er litt gøy og da! Endret 8. oktober 2009 av bshagen Lenke til kommentar
rbr Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hell yeah!! blir nok litt racing i helgen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal du spille online? Bare velger du server, så er det bare å kjøre? Hvordan fungerer vansklighetsgradene? (Easy, Moderate, Hard, Hardcore) Lenke til kommentar
rbr Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) jeg må prøve og få til litt spilling online i helgen. bare nettet samarbeider. har litt problemer med hastigheten avogtil. har faktisk aldri prøvd dette online. Endret 8. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Her ble det glød! Det er bra gutter! Det er liksom ikke noen servere på den måten. Det som blir gjort er at det blir satt opp et rally: Feks. jeg setter opp et rally. Så er det lønnsomt som bshagen nevner, og søke opp dette rallyet i tournament-list på den tsjekkiske siden og bookmarke det rallyet. Når du da starter spillet, velger Options - Plugins - RBR Tournamens - Online Tournaments - Da kommer det en bilde hvor du velger YES på only bookmarked, da vil listen med bookmarka rally kun komme opp. Litt ryddigere. Får å se åssen et rally er satt opp, ser du dette når man klikker på et rally på tsjekkiske siden. Der står alle stagene, service osv. Navnene på prøvene kan være endret for at de skal være "hemmelige" slik at ingen skal ni-trene før et rally. Slik vil mine WRC-Rally settes opp: Ingen påmelding, passordet for å kjøre ligger på nettsiden, så plukker jeg deg med på resultatlisten ut ifra det som blir resultatet. Så da er det bare å følge med på terminlisten, og bookmarke rallyet når det dukker opp på det tsjekkiske siden. Det vil normalt komme opp en halv til en uke før rallyet starter. Og varer fra søndag kl 0:00, til neste søndag kl.23:59 den uken det aktuelle rallyet har WRC runde. Dette er for å få navnene på de virkelige prøvene fra WRC. Da kan man kjøre når som helst innen for denne uken, de som kjører først får ingen mellomtider, mens etterhvert som folk kjører får dere mellomtidene underveis på prøvene. Oppsett: SS1 SS2 SS3 Service 30min (superally, bryter du ss1,2 eller 3, starter du med service også er det SS4) SS4 (=Samme prøve som SS1) SS5 (=Samme som SS2) SS6 (=Samme Som SS3) Service 60min (samme superrally regel) SS7 uten superally, her må du altså fullføre, hvis ikke blir det DNF. Navnet på prøvene blir endret, og de er tatt fra den aktuelle WRC runden. Underlaget er også etterliknet så langt det lar seg gjøre i RBR. Endret 8. oktober 2009 av Totte- Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg må prøve og få til litt spilling online i helgen. bare nettet samarbeider. har litt problemer med hastigheten avogtil. har faktisk aldri prøvd dette online. Det som går over nett er kun mellomtider og resultatene. Så det nett-linje kravet er ekstremt liten. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) er det juks og bruke nedlastede biler?? når er neste rally online? edit: frazier wells 2.13.42 skal prøve med intermediant tyre på japen(sikkert typo der men jaja) skikkelig sleipe fartsprøver. der. må nok lage et nytt oppsett også. Endret 9. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 rbr: Tror ikke det vil bli mulig å kjøre med eget oppsett på bilen. De kjører med default oppsett, for å ikke skape forskjeller mellom drevene og nye førere. totte-: Dette høres gøy ut, og dette skal jeg prøve! Tror ikke jeg kommer til å holde følge akkurat, har sett på noen av tidene deres på siden din. BTW, prøvde en tournament i går, en slags "Free for all" greie, men etter første runde, så får jeg "Runtime error" eller noe sånt. Det ender med "crash to desktop". Gikk inn i spillet igjen, men hadde da blitt "kastet ut" av turneringen, noe som gjør at jeg måtte ha begynt helt på nytt igjen. Skal se om de skriver noe om det på det tsjekkiske forumet, men hører med deg først, da engelsken der inne er litt opp og ned til tider, hehe. Har du hørt om lignende problem? Bruker Win7 64bit, og jeg lurer på om det er helt ideelt med tanke på at spillet er fra 2004, selvom Win7 visstnok emulerer 32bit. Jeg mener, spiller støtter ikke en gang widescreen. (Bortsett fra en endring man kan gjøre i en tekstfil, og da blir det egentlig bare stretched uansett.) Håper på en fix, for spillet bugger stadig. Vil gjerne ha et stabilt spill når jeg skal ut å kjøre WRC runde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå