aklla Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) jeg har for lenge siden lastet ned azureus, men i det siste har det lukket seg automatisk, og jeg får en sånn "programmet har avsluttet feil"-sak når jeg åpner det opp igjen. Jeg har oppdatert java, men det er ingen forskjell. Det virket før, men har merket at i det siste så klikker programmet. dette er plagsomt da jeg laster ned en del ehh lovlige dokumenterer og slikt... Endret 25. april 2007 av aklla Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lovlige? Klart det! Jeg ville prøvd en reinstallering av programmet, eller bruke uTorrent. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 jeg har nå lastet ned og installert nyeste versjon, akkurat det samme skjer Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Prøvd med en annen klient? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Så vidt jeg vet kjører Azureus i Java Runtime Environment (JRE) - har du prøvd å laste ned siste versjon fra Sun sitt nettsted? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 har siste versjon av java(som sagt tidligere) problemet var at jeg kjørte det på 2 prosessorer, og det funker dårlig... den kjører nå på 1, og alt er ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå