sunde1990 Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Mitt koss headsett har begynt å miste lyden i den ene siden når ledningen bøyes litt helt inne ved pluggen. noen som vet hva som er gale? kan jeg kreve nye? er ca. et halvt år gammelt. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Ta en tur innom butikken, ta med kvitteringen. Er det ikke livstidsgaranti på de? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Riktig at det er livsgaranti, men ikkje utan vilkår. Sitat Koss sine garantivilkår: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Garantien dekker: Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid. Garantien dekker ikke: Frakt til/fra verksted Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som: Brukket bøyle Røket ledning Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) Skifte av øreputer Sprengte elementer Produktet har livsgaranti, men det er ikkje mykje den dekker når alle "typiske feil" er luka vekk. Du kan ta turen til butikken du kjøpte dei og prøve, men ikkje ha for store forhåpningar. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 24. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Jo, skulle tro det. spørs om jeg finner den Har ikkje behandlet dem dårlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Det trur eg deg på, dette er ein svakhet Porta Pro alltid har hatt. Trur det har skjedd med samtlige sett eg har vore borti (mine, vennar sine, søsken...). Har rydda litt opp i innlegga dine, velkommen til forumet forresten, håpar du får det fint. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Så kan det være på plass å nevne at man får flunka nytt på komplett til kun kr.259,- Endret 1. mai 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg hadde samme problemmet, fikk en returlapp av butikken. Fylte det ut, sendte den inn. Ventet en liten stund (1 uke eller 2) fikk samme settet tilbake med my ledning. Helt gratis, så det burde jo funke for deg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå