MarJuiCe Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg vurderer å kjøp meg et mini-itx hovedkort til ei lita musikkmaskin og ønsker derfor andres meninger og erfaringer med dette + alle linker til webshopper i norge som selger hovedkortene + kabinett. (bortsett fra databutikken) Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 litt feilpostet, skulle vært under hovedkort. men over til spørsmålet, et lite kabinett/skuff og et itx hovedkort kan bli en feit multimedia spiller. Mp3, divx, svcd, dvd +++ Gjerne kombinert med freevo os http://freevo.sourceforge.net/ Har vært på jakt etter itx hovedkort selv, men har kun funnet de på databutikken.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 er vel bare databutikken som har dem i norge.. www.mini-itx.com har en webshop med en del annet snadder (kabinett, laptop cdrom, etc..) i tillegg til diverse via-eden kort. frakten er ikke så skrekkelig mye heller. har selv en søt liten sak bestående av 800mhz-modellen, et morex cubid kabinett og 256mb ram. funker som fy, og ser skikkelig spisbart ut. personlig ville jeg kjøpt den nye ME 6000-modellen.. 933 mhz, 6.1 lyd, hw dvd-encoding, firewire og usb 2.0, pluss pluss. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 933 modellen jeg tenker på, har liggende litt av hw fra før, bla. 512mb pc3200 ddr, 12x brenner, 120gb hd ++ som skal inn i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå