hitokiri Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Forbrukerombudet langer ut mot Chess' nye prisgaranti. Les mer Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 for min del ser jeg ikke noe negativt med denne prisgarantien... de sier vel ikke at de er billigst, da de vil betale mellomlegget, mellom gamle og nye regningene... eller kanskje, men da blir de også billigst Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Markedet endrer seg hele tiden, så istedet for å reklamere seg som billigst gir de heller en prisgaranti. Ganske genialt egentlig. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har ikkje Elkjøp eit liknande opplegg? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jo, men El-Kjøp er ingen operatør De garanterer å være billigere enn andre butikker, hvis ikke betaler de mellomleget (pluss litt til får å bli billigst). Det er noe jeg ikke kan forstå her. Si at jeg nesten ikke har brukt mobiltelefonen de siste 6 månedene og har en gjennomsnittspris på 3 kroner måneden. Så går jeg over til Chess, og bruker 1000 kroner i måneden. Jeg tviler på at de ville ha gått med på å gi meg et mellomlegg på 997 kroner måneden da. Så hvordan regner de ut om du har spart noe? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 de må da egne ut hva du bruker per samtale og melding? hvor mye du ringer burde da være irrelevant? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Dette synes jeg blir på grensen til latterlig av forbrukerrådet. Gjør de dette kun for å markere seg eller? Har de virkelig ingenting som er viktigere å gjøre enn å begynne å sutre over et helt fair tilbud? En ting er å forby prisgaranti hos elkjøp/etc hvor det er vanskelig å sammenligne prisene pga forskjellige produkter - men her er det jo ingen tvil. Endret 24. april 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg