Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Harddisk/Minneproblem? Dell support vet ikke.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et problem med den bærbare pc'en min. En dell latitude d610.

 

Mitt problem: Når jeg bruker pc'en til oppgaver som f.eks. filkopiering fra en partisjon til en annen, nedlasting av større filer (eller mange små...), eller har flere programmer oppe samtidig, så blir pc'en plutselig unormalt treg. F.eks. idag så hadde jeg oppe følgende programmer: Nokia pc suite, adobe acrobat, firefox og thunderbird. Dette endte med at jeg måtte vente i evigheter før noe skjedde. 20 sekunder etter jeg hadde trykket på firefoxikonet, kunne jeg skrive inn en nettadresse. Slik har det ikke vært før.

 

Mitt forsøk på å løse problemet: Formatert, reinstallert og prøvd alternative programvare.

 

Dell supports løsning nr. 1: At jeg skal gå til anskaffelse av ekstra minnebrikke og harddisk for å teste hva som er galt.

 

Dells supports løsinng nr. 2: Kjøpe ny minnebrikke av dem.

 

Mitt spørsmål til dette: Hvorfor må jeg oppgradere pc'en når jeg gjør de samme oppgavene som jeg gjorde før, bare at nå klarer ikke pc'en dette uten å delvis fryse..

 

Håper dere har et svar til meg, som kan lede til en løsning! På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...