Gå til innhold

Burde jeg kjøpe pc fra jmdata?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal snart kjøpe meg pc og lurer på om jeg burde kjøpe fra jmdata. Har sett at mange synes det er dårlig sevice og slikt, men kameraten til broren min kjøpte nylig derfra og pcen hans funker fett. Han så til og med ikke den andre hardisken han hadde bestilt var der så han ringte å sa ifra og fikk en ny harddisk til. Litt senere så han at han hadde den andre hardisken så nå har han tre. Det er jo også mye billigere der enn på andre nettsider.

Takker for svar! :D

Endret av akema2212
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett at mange synes det er dårlig sevice og slikt, men kameraten til broren min kjøpte nylig derfra og pcen hans funker fett.

8458417[/snapback]

Det interessante er hva som skjer den dagen den ikke funker fett lengre.

Finnes nok av tråder her, bare søk..

Lenke til kommentar

Har da vært oppe flere ganger tidligere, jeg vil ikke råde noen til å kjøpe noe som helst fra JMdata, da sjappa er elendig på kundeservice. Alt er greit såfremst det "funker fett" men den dagen det slutter å "funke fett" så har du ett problem. Jeg har hatt så mye problemer med den sjappa at jeg aldri kommer til å vurdere å kjøpe noe der igjen.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Helt enig med han over.. JM Data er den mest useriøse webshopen jeg har vært borti. Jeg kjøpte en pc der for litt over 2månder sia, den funka ikke og jeg har tatt kontakt med dem gjentatte ganger, dem har lova meg ny pc og godtgjørelse osv. Men ingen ting skjer. I tilleg har de sendt med meg en "pirat" versjon av Windows XP.. JM SKULLE VÆRT LAGT NED AV FORBRUKERRÅDET FOR LENGE SIDEN!!

Hold dere unna JM! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
I tilleg har de sendt med meg en "pirat" versjon av Windows XP..

Da tar man kontakt med Microsoft.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Ja, det er også en fordel de har. De som ikke ønsker/har penger til det nyeste pc utsyret, kan fint skaffe seg brukt med ok garanti. Så alt er ikke bare galt med den butikken. Nå har jeg ikke hatt noen returer, så vet ikke hvordan de er da. Men om det stemmer at de er håpløse på service ved returer så er det slutt den dagen jeg får noe tull med små ting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har sett at mange synes det er dårlig sevice og slikt, men kameraten til broren min kjøpte nylig derfra og pcen hans funker fett.

8458417[/snapback]

Det interessante er hva som skjer den dagen den ikke funker fett lengre.

Finnes nok av tråder her, bare søk..

8466069[/snapback]

Har hatt en helt annen erfaring av JMData..... Sendte en mail med spørsmål til JmData As... Like etterpå fikk jeg en mail hvor de spurte om de kunne nå meg på telefon (med begrunnelse av at det er lettere å snakke over telefon). Bare 2 min etter at jeg hadde svart, ringte de, og jeg fikk svar på spørsmålene... Topp kundeservice i dette tilfellet!

Lenke til kommentar
Har hatt en helt annen erfaring av JMData..... Sendte en mail med spørsmål til JmData As... Like etterpå fikk jeg en mail hvor de spurte om de kunne nå meg på telefon (med begrunnelse av at det er lettere å snakke over telefon). Bare 2 min etter at jeg hadde svart, ringte de, og jeg fikk svar på spørsmålene... Topp kundeservice i dette tilfellet!

8732646[/snapback]

Det er forskjell på om du skal kjøpe noe og har spørsmål og om du har kjøpt noe og har spørsmål. Da er de nemlig fraværende på mail og telefon.

Lenke til kommentar

Kjøpte ein skjerm frå jmdata, og det gjer eg ikkje igjen. Som lock-aze seier er kundeservicen fin så lenge du skal kjøpe noko. Det slo meg sjølvsagt ikkje at den kanskje ikkje var like bra etterpå. Når eg fekk skjermen hadde den digre riper i glaset. Det var ein veldig alvorleg skade som umogleg kan ha skjedd under transport. Var som om nokon hadde tatt ein blyant og prøvd å skrive på glaset. Dette resulterte i ganske fine regnbogefargade strekar over heile midten av skjermen. Når me kontakta dei var det heilt umogleg å få svar. Me prøvde alt. Fleire mailer og telefonsamtalar seinare gav me rett og slett opp. Angrar den dag i dag på at me ikkje kontakta forbrukarrådet og sat dei på plass (nokon som veit om det er moglegheit for dette no, eitt år seinare?).

edit: Feil målform. =p

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Helt enig med han over.. JM Data er den mest useriøse webshopen jeg har vært borti. Jeg kjøpte en pc der for litt over 2månder sia, den funka ikke og jeg har tatt kontakt med dem gjentatte ganger, dem har lova meg ny pc og godtgjørelse osv. Men ingen ting skjer. I tilleg har de sendt med meg en "pirat" versjon av Windows XP.. JM SKULLE VÆRT LAGT NED AV FORBRUKERRÅDET FOR LENGE SIDEN!!

Hold dere unna JM! :thumbup:

8603332[/snapback]

Lagde du en bruker, bare for det innlegget? :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...