Gå til innhold

DivX encoding program

Dagger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gordian Knot fungerer jo perfekt. Har encoda minst 20 divx'er (rippa fra dvd) med siste gknot (0.26.1). Bruker DivX Pro 5.0.2 codec samt alle Pro funksjonene utenom QuarterPixels. Har også brukt både MP3 128/160/192 kbps rate, og AC3 som lyd. Har dog oppgradert BeSweet som følger med gknot, siden jeg hadde problemer med denne versjonen (1.3RC1 tror jeg som følger med, men nyeste 1.4 fiksa problemet jeg hadde).

Hvilke problemer har du med gknot? hvilken versjon bruker du? hvilken divx codec? og har du fulgt instruks'ene riktig?

for all del ALDRI bruk EasyDivX og slike "gjør det enkelt" rippe program.. da får du ELENDIG kvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg har gknot 0.27 og problemet er: f.eks når jeg har kjørt kompressability test får jeg helt syke prosent tall: som 217 %.

eller det kommer ikke noen AVI fil.

Har DivX 5.02 Pro og bruker alle pro funksjonene bortsett fra Quarter pixel.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere får problemer med dvd-ripping med Gknot.

Leser dere guiden som ligger på www.doom9.org så skal det ikke være noe problem.

En ting som gjør at man ofte får problemer er at folk når man bruker Smartrip så tar man ikke med *.IFO finene som inneholder ALT info om varighet på lyd osv. Jeg tror det er der folk trøbler.

Og LES manuale nøye..ikke bare ras igjennom den da skal alt gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...