Dagger Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hvilket program er stabilt og bra når det gjelder divx encoding??? har prøvd diverse versjoner av flask og gknot Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 mpeg2divx eller avi2divx Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Men dette er jo for linux ikke for windows som jeg bruker Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Du kan jo prøve EasyDivX eller DvdX. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hva slags fil-type er det du skal convertere fra? Skal du rippe en mpeg til divx-avi?[/b] Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Dette kan ihvertfall fungere dersom du skal gjøre om MPEG til AVI = Link Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Skal konvertere fra .vob fil som er rippa fra en DVD (Braindead BTW: syk og bra film) men har hatt en del probz med lyd og bilde osv i gknot og sånne programmer har også prøvd med EasyDivX men ga ikkeno resultater Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Men dette er jo for linux ikke for windows som jeg bruker avi2divx er til Windows og brukker det selv Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Gordian Knot fungerer jo perfekt. Har encoda minst 20 divx'er (rippa fra dvd) med siste gknot (0.26.1). Bruker DivX Pro 5.0.2 codec samt alle Pro funksjonene utenom QuarterPixels. Har også brukt både MP3 128/160/192 kbps rate, og AC3 som lyd. Har dog oppgradert BeSweet som følger med gknot, siden jeg hadde problemer med denne versjonen (1.3RC1 tror jeg som følger med, men nyeste 1.4 fiksa problemet jeg hadde). Hvilke problemer har du med gknot? hvilken versjon bruker du? hvilken divx codec? og har du fulgt instruks'ene riktig? for all del ALDRI bruk EasyDivX og slike "gjør det enkelt" rippe program.. da får du ELENDIG kvalitet. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har gknot 0.27 og problemet er: f.eks når jeg har kjørt kompressability test får jeg helt syke prosent tall: som 217 %. eller det kommer ikke noen AVI fil. Har DivX 5.02 Pro og bruker alle pro funksjonene bortsett fra Quarter pixel. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Har fulgt Tutorialen slavisk Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Og undre encoding lager den flere AVI filer! er dette normalt? har ikke valgt noe splitting Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Nå fikk jeg det til! (gknot) bare et stoort problem: filmen tar 29 mb og varer 5 min når den egentlig varer 1.39 t!!!! pluss at den går usannsynelig fort! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Fatter ikke at dere får problemer med dvd-ripping med Gknot. Leser dere guiden som ligger på www.doom9.org så skal det ikke være noe problem. En ting som gjør at man ofte får problemer er at folk når man bruker Smartrip så tar man ikke med *.IFO finene som inneholder ALT info om varighet på lyd osv. Jeg tror det er der folk trøbler. Og LES manuale nøye..ikke bare ras igjennom den da skal alt gå bra. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 har lest alt nøye og *.ifo filene er med. har 0.27 beta med DVD decrypter kan det være problemet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Bruk ikke DVDdecrypter. Bruk Smartripp. Mye bedre program og er meget enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Har fått det til nå! men det er bare en masse stillbilder. det er ikke flytende film! hva er galt nå da? Har brukt smartripper og gknot 0.27 med DivX 5.02 Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 PS: har fått to avi filer: begge er helt rare: de står å hakker i 20 sek før det kommer et nytt bilde som og så hakker i ca 20 sek osv osv. Men lyden går helt normalt! Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Får det fortsatt ikke til................. HELP!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå