Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Egentlig skulle man tro at det var du som hadde gjemt deg langt oppe i et fjell... Lenke til kommentar
Newman Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvem kan egentlig være uenig ? 8501757[/snapback] I følge salgstallene er veldig mange uenig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Man skal ha gjemt seg langt oppi ett fjell for å ikke se at det er Sony som har dette markedet i sin hule hånd, og det har ingenting med konsollen å gjøre. Det har med spillene å gjøre.Nintendo har bestandig hatt noen få titler og appelerer stort sett til bare unger, en morsom konsoll som er kjekk å spille på av og til. Xbox360 igjen har fått mye gratis denne gangen siden de lanserte på ett perfekt tidspunkt, men likevel sliter de med å skape den store interessen innen konsollmarkedet som Sony greier å gjøre. Men med spill som God of War, Shadow of the Colossus, Tekken, Tomb Raider, Metal Gear Solid, Heavenly Sword, Eight Days, Tekken, Final Fantasy osv hvem kan egentlig være uenig ? 8501757[/snapback] Noen er det som er i Sonys hule hånd men jeg tror ikke det er markedet. Og når det gjelder fjellvandring er det vel strengt tatt enkelte som burde innse at Mount Everest er ganske ensomt og kjedelig etter noen dager. Nintendo har vel og strengt tatt ikke bare noen få gode titler men en god del av dem. Zelda, Metroid og Mario står sentralt her men har mange gode titler utenom dem. God og war er et bra spill ja, Shadow of the colossus og. Tekken gikk strake veien ned en fjellskrent etter Tekken 3, Tomb Raider har jeg aldri klart å like, samme med Metal Gear, Heavenyl sword har jeg ikke forsøkt, Tekken har jeg svart på før og Final Fantasy har jeg ikke likt siden FF3 på SNES. Tilatelse til å ha andre meninger, SIR!? Endret 29. april 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Denne konsollkrigen mellom Sony, Microsoft og Nintendo vil for det første ikke avgjøres denne generasjonen. På dette tidspunkt står vi med to konsoller som kjemper med nogenlunde lik taktikk, det handler om rå kraft og kapasitet. I mine øyne vil disse to dele markedet immelom seg og da står vi igjen med tredjemann, godeste nintendo. Wii er et friskt puss på markedet, det er noe nytt og innoativt som folk blir veldig nysjerig over. Man kjøper den nettopp fordi den bringer med seg en ny måte å spille på som i seg selv er sunt for bransjen. Men slik jeg ser det så velger folk Nintendo wii som et tillegg til et mediabeist, enten PS3 eller 360. Så nintendo vil alltid være en utvikler som "får ting til å skje" i bransjen, men uten de mulighetene som "gamere" nå til dags har behov for vil de nok aldri få herredømmet. Med behov tenker jeg på skikkelige onlinemuligheter, kapasitet, grafikk og alt det dagens mennesker forventer. Neste generasjons konsoller tror jeg ikke vil handle om utseende alene. Det vil nok handle mye mer om skala. Med det tenker jeg på store områder stappet med liv, og onlinedelen vil nok bli meget viktig. Utvilkingen i samfunnet har visst at stadig flere velger å spille spill som World of warcraft, der man omgås med mange andre mennesker i en virtuel verden, og mange dedikerer sine liv til slike spill. Opplevelsen av å da sette seg ned med et vanlig konsollspill uten det sosiale elementet blir ikke like interesant. Derfor mener jeg at neste generasjons konsollspill vil være mye mer rettet mot onlinemuligheter i spill, et krigsspill der hundrevis, kanskje tusenvis kjemper på hver side i en enorm slagmark? Så nintendo vinner nok ikke konsollkrigen, men hvem vet hva fremtiden vil bringe? Kanskje det vil utvikle seg til at en utvikler lager spill for de som har spilt en del og ønsker seg noe nytt, og ikke "hardcoregamere" (nintendo), en annen for folkemassene som ønsker seg gode gamle spill slik som de alltid har vært, bare med bedre grafikk og større skala (Sony), en en tredje som satser på å tilfredstille det tørste stadig økende og tørste online publikumet ( Microsoft). 8501715[/snapback] Syntes du hadde noen gode poenger her, synd at debatten til tider avspores av fjellgeiter og andre skogsturister... Enig i at konkurransen er mellom 360 og ps3, med Wii som en suksessfull innovatør som går en annen vei denne generasjonen. Hvis suksessen fortsetter skal vi nok ikke se bort ifra at Wii 2 vil også ta opp kampen på maskinkraft fronten, for det behovet (i den forstand du nevner) tror jeg nok ikke forsvinner pga Wiis suksess. Endret 29. april 2007 av sp0ck Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Sony har ikke noe i sine hule hånd, det er det til syvende sist forbrukerne som har! Hvis ingen hadde kjøpt sony sine produkter ville heller ingen laget spill til den! Dette er tilsvarende for de andre og (dette er selvsagt satt litt på spissen men det er for å fremheve budskapet). Det som selger mest får som regel mest og, så greit er det (mer eller mindre...). Sony har skaffet seg massiv 3 part støtte gjennom det ekstreme salget av PS2, men hvis PS3 ikke leverer har ikke sony kontroll over at de forsvinner til konkurrentene. Tror nok hvis ikke salget øker etter noen stortitler har kommet til PS3 at den kommer til å få noen avhoppere blant 3 parts leverandører. Sier ikke at salget ikke kommer til å øke da vi ikke vet dette enda, mulig at det vil spørsmålet er om det da vil nå de høyder (eller overstige) det nivået x360/wii er på da. Jeg tror faktisk at wii salget kommer til å øke fortsatt en stund (kommer nok til å ha en pause rundt sommertider) men tror det kommer til å øke med lansertingen av flere stortiltler utover mot høsten. Men får nesten se hva som skjer fremover. Forøvrig eier jeg kun en wii og en xbox (ikke 360) og klarer meg fint uten et "mediabeist", mulig jeg kjøper x360 men da kjøper jeg den for spillene som jeg har vent meg til fra xbox og ikke for at den er et mediabeist. Kjenner forøvrig mange som eier både x360 og wii og ser på Wii som sin hovedkonsoll, selvfølgelig vil dette variere men syntes det blir feil å sette alle som eier wii i en bås og si at de har den som tilleggskonsoll. Vil gjerne ha noen analyser på at over 50% av wii eierne ser på wii-en som en tilleggskonsoll, mulig dere som bare eier x360/PS3 og ikke er inne i nintendo spillene ser på at hvis dere skaffer dere wii er det en tilleggskonsoll men personlig (og mange med meg) ser jeg ikke på det som en tilleggskonsoll! Menmen.... tilbake til topic: Hvis nintendo ender opp med å selge flest konsoller denne generasjonen tror jeg ikke det kommer til å bety så mye på hardware fronten fremover. Tror det fortsatt vil satser mot bedre grafikk også videre pluss muligens noe nytenkning. Tror det egentlig er på softwarefronten at det kommer til å skje noe hvis wii vinner en overlegen seier tror jeg det fører til at flere og flere 3. parts selskaper kommer til å begynne å lage spill til nintendo sine konsoller av den grunn av at selger best. Tidligere med N64 og GC har nintendo hatt litt dårlig 3. parts støtte av den enkle grunn at konsollen har vært den som har solgt dårligst i markedet. Tror dette ville kunne føre til en jevnere fordeling av 3. parts spillaging til de fremtidige konsollene. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva skjer hvis Wii/Nintendo vinner? Verden slik vi kjenner den vil gå under... Wii har fått en knallstart, men jeg klarer ikke helt å se at det kommer til å fortsette mer enn ett år eller to. Grafikk er viktig. Hvis grafikk ikke hadde vært en av de viktigste elementene hadde vi vel fortsatt spilt på våre NES eller SNES konsoller. Det har ikke forandret seg selv om Wii stritter imot. Wii henger jo langt etter allerede nå og forskjellen kommer bare til å bli mer og mer tydlig etter hvert som X360 og PS3 modner. Det er en forskjell Sony og Microsoft kommer til å bruke mye ressurser på å tydliggjøre. Kontrolleren og Nintendo franchisene er det som vil holde Wii med i gamet, men de er helt avhengig av at det jevnlig kommer spill som utnytter kontrolleren på en unik og interessant måte og ikke kun blir en påtvunget funksjon i middelmådige porter. For resten av året ser listen over Wii spill sørgelig tam ut iforhold til X360 og PS3. Det er da vitterlig flere nye franchiser på de konsollene enn det vi foreløpig har hørt om til Wii. Det blir spennende å følge utviklingen framover. Jeg håper virkelig ikke Wii blir altfor suveren denne generasjonen da jeg håper PS3 og X360 blir primærplatformene for de fleste utviklerne. Det audiovisuelle er rett og slett mye viktigere for meg enn å kunne bevege på kontrolleren. Det vil ikke si at jeg ikke liker Wii og jeg kommer til å kjøpe en når Metroid Prime, Mario Galaxy og andre godbiter dukker opp, men den vil ikke bli min hovedkonsoll. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er spilltilene som vinner og her har Sony utrolig mange ekslusive som mange ikke kan være foruten. Og her har jo Sony skutt seg selv i foten, da de har mistet de fleste eksklusive spillene til 360. Wii har Mario og Zelda .... 8498204[/snapback] Og vidt forskjellige serier som Metroid og Pokemon, samt flere andre. Wii konseptet har legitimert det at man kan gi ut spill som med unntak av kontrollinterfacet ligger generasjoner tilbake teknologisk og utviklingsmessig i forhold til konkurrentene. Samtidig ligger konkurrentene flere generasjoner tilbake når det gjelder kontrollmuligheter, så det jevner seg ut. Spill er ikke bare reinspikka moro. Det er også andre følelser som kan berøres. Noen spill man har sett opp gjennom åra har gitt en frykt, avsky og uhygge. Noen spill har en grafisk kvalitet som rett og slett kvalifiserer til kunst. Jeg ser ikke at Wii kan gi oss dette. Det er ihvertfall ikke slik jeg oppfatter idealismen bak wii.. 8498726[/snapback] Selvsagt kan Wii gi oss dette. Se f.eks. på Resident Evil 4. Den har fantastisk grafikk selv om den er "forrige generasjon", og Wii kan mye bedre enn det. Det du egentlig påstår er at Wii ikke vil få noen spill innen genre som f.eks. horror, noe som jo er beviselig feil. Dårligere spillutvalg enn konkurrentene. Mario, Zelda og Metroid Prime er supre titler (og det kommer sikkert flere til etterhvert), men det meste av multiplatform titler vil mest sannsynlig bli bedre på andre platformer. Det er tull at Wii får dårligere spillutvalg. Flere og flere setter jo i gang med eksklusive prosjekter for Wii. Det er ikke lenge siden f.eks. Electronic Arts måtte medgi at de hadde feilberegnet, og at de hadde fokusert på Wii. THC uttalte at de ville utnytte Wii maksimalt, og ikke bare drive med dårlige ports. Det er tåpelig å påstå at Wii får dårligere utvalg enn de andre. Wii har fått en knallstart, men jeg klarer ikke helt å se at det kommer til å fortsette mer enn ett år eller to. Grafikk er viktig. Wii kommer ikke til å ha dårlig grafikk. Bare se på Resident Evil 4, for eksempel. Men uansett er det gameplay som er det viktigste, og her har jo Wii en enorm fordel. Wii henger jo langt etter allerede nå og forskjellen kommer bare til å bli mer og mer tydlig etter hvert som X360 og PS3 modner. Du glemmer at Wii er mye kraftigere enn GameCube, og at spillene vi har sett så langt ikke viser dette. Det betyr at også Wii har mye å gå på. Det audiovisuelle er rett og slett mye viktigere for meg enn å kunne bevege på kontrolleren. "Grafikk er viktigere enn gameplay" Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Wii har fått en knallstart, men jeg klarer ikke helt å se at det kommer til å fortsette mer enn ett år eller to. Grafikk er viktig. Wii kommer ikke til å ha dårlig grafikk. Bare se på Resident Evil 4, for eksempel. Men uansett er det gameplay som er det viktigste, og her har jo Wii en enorm fordel. Wii henger jo langt etter allerede nå og forskjellen kommer bare til å bli mer og mer tydlig etter hvert som X360 og PS3 modner. Du glemmer at Wii er mye kraftigere enn GameCube, og at spillene vi har sett så langt ikke viser dette. Det betyr at også Wii har mye å gå på. Det audiovisuelle er rett og slett mye viktigere for meg enn å kunne bevege på kontrolleren. "Grafikk er viktigere enn gameplay" 8502620[/snapback] Jeg sier da ikke at grafikk er viktigere enn gameplay. Jeg sier grafikk er viktigere for meg enn å kunne bevege på kontrolleren. Historie, stemning, karakterer, spillmekanismer, lyd og grafikk er for meg mye viktigere enn muligheteten for å veive med en Wiimote. Wii er kanskje mye kraftigere enn GC, men tror du virkelig at Wii har mer å gå på pr dags dato enn det PS3 og X360 har? Hvorfor mener du at Wii har en enorm fordel når det gjelder gameplay? Bare fordi man kan vifte med kontrolleren behøver ikke gameplayet å bli noe bedre. Endret 30. april 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvorfor mener du at Wii har en enorm fordel når det gjelder gameplay? Bare fordi man kan vifte med kontrolleren behøver ikke gameplayet å bli noe bedre.8502677[/snapback] Det har du helt rett i, men i flere av spillene vi har sett så langt er det likevel nettopp slik det er - "viftinga" gjør spillet bedre. Excite Truck ville ikke vært like involverende hvis man styrte med stikke, Kororinpa ville blitt flere hakk kjipere med dårligere kontroll, og samtlige FPS-er på boksen drar også stor nytte av de forbedrede kontrollene. Wii-kontrolloppsettet er sjelden et problem, og ofte en stor styrke sammenliknet med andre plattformer. Når det er sagt deler jeg din oppfatning om at grafikk teller mer enn enkelte av tredjepartene kanskje forstår når det gjelder å etablere en langtidsfølelse av en kvalitetskonsoll som er verd å kjøpe nye spill til. Lenke til kommentar
Da4 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvorfor mener du at Wii har en enorm fordel når det gjelder gameplay? Bare fordi man kan vifte med kontrolleren behøver ikke gameplayet å bli noe bedre. 8502677[/snapback] Nei gamplayet behøver ikke å bli noe bedre, men det er alikevel noe nytt som etter min mening gir tilbake spillgleden igjen. Første gang jeg pakket opp min N64 var jeg helt fra meg i begeistring for det var så utrolig spennede, og jeg fikk mye spillglede ut av den. Når jeg pakket opp min gamecube følte jeg fortsatt en viss spenning i meg for grafikken var så mye bedre nå og jeg gledet meg. Når jeg pakket opp min xbox360 visste jeg på en måte hva jeg hadde foran meg og den store spenningen lå ikke der, dette hadde jeg opplevd før og spillene var av de samme med forbedret grafikk og onlinemuligheter. Når jeg omsider fikk meg en wii våknet det barnslige i meg og jeg gledet meg stort til å få paket den opp og begynnne å spille, det var ren spillglede. Det er det geniale med Nintendo. De greier å tilfredstille fansen med utrolig gode spill kombinert med nye måter å spille på samtidig som de får folk som ikke har spilt noe særlig før til å interesere seg i spill. Så gameplayet bli kanskje ikke bedre, men det bli annerledes og nytt, noe som mange finner morsomt og spennende og det gir dem den gode spillgleden. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Spørsmålet her, slik jeg ser det, ligger vell kanskje i om Xbox360 og PS3 klarer å utnytte det enorme forspranget de har teknologisk. Hvis gameplayet blir styrket med bedre kunstig inteligens, fysikk, større baner, nyvinninger og flere muligheter samt grafikk tror jeg dette vil gi dem mye lengere levetid. Hvis det bare blir grafikken som blir forbedret og spillene ellers blir temmelig like PS1 spill så kan det vell bli mer jevnt Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva er det som egentlig er gale med en gamepad? Jeg klarer meg helt utmerket med gamepad og har gjennom årevis med spilling lært meg å bruke denne på en ganske så effektiv måte. Også er det myten med at Nintendo er så fordømt nyskapende. Hvilke spill er det nintyfolket har likt best og gleder seg mest til: Zelda, Mario og ,metroid. Samtlige med over 20 år på bakken. Alle ser de forsåvidt dønn lik ut som forrige gang de var utgitt, men det er nyskapende alikevell for nå peker vi ikke oppover med tommelen nå reiser vi hele armen. Halleluja ... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er ingen som har sagt at det er noe galt med en gamepad. Spill handler imidlertid først og fremst om interaksjonsprosessen, og denne kan utvikle seg selv om motivet - Zelda eller Mario for eksempel - står stille. Det er ingen tvil om at Nintendotilhengere ofte kan blåse ting ut av proporsjoner, og at Nintendo sannsynligvis er like kyniske som alle andre, men dét er da slett ingen grunn i seg selv til å avskrive de positive tingene selskapet kommer med. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva er det som egentlig er gale med en gamepad? Jeg klarer meg helt utmerket med gamepad og har gjennom årevis med spilling lært meg å bruke denne på en ganske så effektiv måte. Også er det myten med at Nintendo er så fordømt nyskapende. Hvilke spill er det nintyfolket har likt best og gleder seg mest til: Zelda, Mario og ,metroid. Samtlige med over 20 år på bakken. Alle ser de forsåvidt dønn lik ut som forrige gang de var utgitt, men det er nyskapende alikevell for nå peker vi ikke oppover med tommelen nå reiser vi hele armen. Halleluja ... 8504271[/snapback] Tja, da kan vi vell si akkurat det samme om ratt til bilspill og stikke til flyspill? Ettersom kontrolleren ikke gjør no for gameplayet så kunne vi like så godt spilt alle typer spill med gamepad... Hele greia med Wii er at gameplay, og ikke grafikk, skal stå i fokus. Det er jammen på tide spør du meg. Er så lei av å spille FPS spill nr 2500 som har litt bedre grafikk enn spill nr 2499... Forutenom grafikken er det så å si INGEN nyvinning what so ever, med noen få unntak da selvfølgelig. Det hadde så klart vært bra om vi kunne få både i pose og sekk, men med nesten 20 års fartstid innen konsoll/PC, så er mitt inntrykk at jo lenger de bruker på å finpusse grafikken, jo mindre tid får de til gameplay. Bare se på Gothic III, spillet er ikke engang mulig å fullføre uten en stor dose flaks! (pga bugs) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Skjønner ikke hvorfor folk mener at gameplay kommer i fokus med wii? Er det fordi grafikken er dårlig? Fordi man har en ny måte å styre på? Eller fordi spillene er billigere å utvikle? Kan ikke se hvordan gameplay står i fokus. Er vell ikke akuratt sånn at når utviklerne finner ut at grafikken ikke blir bedre så finpusser de masse på gameplayet, blir vell heller sånn at spillene slippes tidligere og den store forskjellen fra ps2 spill osv. blir kontrollen fremfor noe annet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk mener at gameplay kommer i fokus med wii? Er det fordi grafikken er dårlig? Fordi man har en ny måte å styre på? Eller fordi spillene er billigere å utvikle? Kan ikke se hvordan gameplay står i fokus. Er vell ikke akuratt sånn at når utviklerne finner ut at grafikken ikke blir bedre så finpusser de masse på gameplayet, blir vell heller sånn at spillene slippes tidligere og den store forskjellen fra ps2 spill osv. blir kontrollen fremfor noe annet 8504924[/snapback] Ikke? Ser du ikke den 100% nye måten å styre spillet på? Hvor du bruker bevegelser av hele armen fremfor fra tommelfestet og ned til tommelneggel? Gameplay er ikke bare om grafikk, men hvordan man lever seg inn i spillet på. Nintendo har satset mer på gameplay gjennom å gjennoppfinne måten man styrer på i spillene. De gjorde dette tilbake i NES dagene ved å introdusere D-Paden, som ble en standard etter det. Og også med joysticken i N64. Jeg tipper at neste generasjon's konsoller blir å bruke bevegelse mer, Sony har allerede innsett at det kanskje er veien å gå. Endret 30. april 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 legger billig retorikk med optikere til siden og prøver å svare serriøst. Nei, ser ikke hvordan gameplay kommer mye mer i sentrum med wii sin kontroller. Ja, gratulerer, du har helt rett, man bruker hele armen. Som sagt, handler det ikke bare om grafikk nei, men jeg har akuratt ramset opp en del ting der maskinkraft kan være nødvendig for å bedre gameplayet. Wii har forsovet kommet med ett artig nytt konsollkonsept men om det bedrer gameplayet er vell helst en meningssak fremfor et faktum. Foreløpig har det vell kanskje ikke vist seg at gameplayet på Wii er så bra i forhold til de andre da de fleste spillene har vert temmelig middelmådige. Dette kan jo endres og kontrollen er sikkert ett fantastisk verktøy hvis det brukes riktig men at gameplayet blir så mye bedre blir bare en tom påstand jeg strengt tatt ikke har sett noen gode argumenter for enda Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Argh, dobbelpost Endret 30. april 2007 av herzeleid Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 legger billig retorikk med optikere til siden og prøver å svare serriøst.Nei, ser ikke hvordan gameplay kommer mye mer i sentrum med wii sin kontroller. Ja, gratulerer, du har helt rett, man bruker hele armen. Som sagt, handler det ikke bare om grafikk nei, men jeg har akuratt ramset opp en del ting der maskinkraft kan være nødvendig for å bedre gameplayet. Wii har forsovet kommet med ett artig nytt konsollkonsept men om det bedrer gameplayet er vell helst en meningssak fremfor et faktum. Foreløpig har det vell kanskje ikke vist seg at gameplayet på Wii er så bra i forhold til de andre da de fleste spillene har vert temmelig middelmådige. Dette kan jo endres og kontrollen er sikkert ett fantastisk verktøy hvis det brukes riktig men at gameplayet blir så mye bedre blir bare en tom påstand jeg strengt tatt ikke har sett noen gode argumenter for enda 8505512[/snapback] Kan være nødvendig, men ikke er. Og Wii har da sannelig maskinkraft til å lage fine spill og, den skinner bare ikke med HD kraft. Men det trenges ikke. Når det gjelder innlevelse kan jeg f.eks nevne en liten situasjon hvor jeg i romjulen sto med hele familien i dørkarmen til datarommet og lurte på hvem jeg forsøkte å drepe. Det var bare jeg som jobbet meg gjennom Twilight Princess, og var i en meget inntens kamp mot 3 black knights. Jeg har spillet siden NES dager, og jeg har levet meg inn i spill før, men aldri har jeg spillet meg sliten til svetten rant. Samme kan sies om Godfather, følelsen av å slå bulker i kassaapparatet til en butikkeier, med butikkeierens eget hode vel og merke, føles bedre ut, med mangel på bedre ord, når du gjør dette med dine egene 2 hender. Eller kaste en gjest i en resturang ut av vinduet for å overtale eieren at beskytelse fra deg er best, også med egene hender. Altså Wiimoten skaper en innlevelse du ikke kan simulere med en kontroll. Joda er sikkert hærlig å gjøre samme kassaoperasjon med en stikke, men ser ikke at innlevelsen blir noe mer enn med Wiimoten når du gjør det med tommelen fremfor hendene dine. Wii har sine sterke sider og sine negative sider. Det samme har X360 og PS3. Er bare det at det høres ut som grafikk er det eneste som teller i denne generasjonen, og de konsoller som ikke har super uper duper grafikk er bare "dårlige". Hva skjer hvis Nintendo vinner? Vi har klart oss meget godt med Nintendo siden midten av 80 tallet, tror man skulle klare seg godt med de i dag og. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har lev meg inn i mange spill jeg og uten å bevege hele meg eller svette. Tingen for meg og en del av mine venner er vell at når vi skal trene stikker vi på treningsstudio, banen eller joggetrening. Når jeg slapper av i sengen/sofaen vil jeg nettop ligge og slappe av. Føler strengt tatt ikke att jeg lever meg noe mindre inn i spillet hvis jeg kan spille det rolig og avslappet i stedenfor å veive rundt. Og skjønner fortsatt ikke hvordan gameplayet blir bedre, sikkert en del forskjeller men ikke noe som forbedrer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg