Joachim_F Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det neste Settlers-spillet har nå fått undertittelen Rise of an Empire. Her er ny informasjon. Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Synes Settlers spillene har tapt seg en god del. Settlers II var det perfekte Settlers spillet. Men skal nok prøve ut en demo, får å se om de har skjerpet seg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg synes nå Settlers 3 var et meget bra spill. Var alltid artig å lage store fine byer, plante masse trær og ta over mye områder. Enestående! Jeg gleder meg til RoaE Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Videoen er lovende, og jeg håper de går tilbake til røttene. Mer info ved IGN.com. Det virker nesten som et garantert kjøp for min del, enn så lenge. Lenke til kommentar
manlord Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 1ern digget jeg på min gode gamle amiga, kunne spille timesvis av gangen 2ern gikk meg litt forbi, plukket den opp litt sent på pc en gang 3ern var nok den største, likte å ha litt mer kontroll på folkene, soldater o.l. og savnet ikke veiene stort 4ern var ikke det helt store steget syns jeg.. 5ern: TOTAL skuffelse, hva prøver de på? AoE klone? 2ern 10th anniversary var greit nok, men var skuffet over at de ikke gir oss total kamera kontroll når det først er i 3D. 6ern ser veldig bra ut! Beholder den grafiske stilen fra 3ern, som jeg likte godt. Grafikken ser veldig, veldig bra ut. Typisk settlers-aktig med "synlige yrker", som slakter, jeger osv.. Ingen "instant ressurssamling" her nei, her må alt bæres. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 huh? var da veier i nummer 3. Ikke er vel grafikken særlig like sånt sett heller Men noe slo meg akkurat. Jeg har aldri testa 4'eren :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg