Helpsomer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ok, det de har datamaskiner, og det er mye frem og tilbake over hverandre. Designere som sitter i PS hele dagen og viser hverandre? Ellers er jeg blank. Uansett, kjempeartig historie dette, og nå syntes jeg sannhetsfaktoren øker og øker her Genialt! Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Trur eg skal holde meg langt vekke frå denne strategien på min jobb, viss eg ikkje vil hamne bak lås og slå... Jobber i barnehage Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Trur eg skal holde meg langt vekke frå denne strategien på min jobb, viss eg ikkje vil hamne bak lås og slå... Jobber i barnehage 8485411[/snapback] Hahahaha, ja det er nok best. Lenke til kommentar
Lacesso Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Herregud, noe av det beste jeg har lest i hele mitt liv! Hadde kunne blitt en meget suksesfull bok/film :!: Keep the good work, and keep us updated! Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hahaha! så lol tror dette er en av de bedre trådene noensinne på diskusjon.no ^^ er så søtt når to nerder finner hverandre...*snufs* hihi men i dagens samfunn er jo nesten hva som helst lov...hehe så jeg tror helt og fullt på trådstarter ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Når ble hun nerd egentlig? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Må følge med på denne tråden, håper virkelig det er sant men underholdene lesing lell! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette må være den beste tråden jeg har kommet over, så sent / tili på natta/dagen. Hvor er det du jobber forresten, eller med hva. Altså ikke røpe hvor det er hen, bare under hvilken kategori arbeidet faller under. Høres ut som dere kommer til å få det rimelig spenende sammen Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kommer det ingen oppdatering snart? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kommer det ingen oppdatering snart? 8515547[/snapback] Ja, hva har skjedd i helgen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Lurer på det samme. Vil ha oppdatering! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 blæh, her tok den slutt for min del =( Vil ha oppdateringer Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Update: Langhelgen var helt topp. Idag drar vi på hyttetur. Og jeg fikk lov å si at hun er digg i senga Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja, dere kom dere så langt ja. Kos dere på hyttetur! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Update: Langhelgen var helt topp. Idag drar vi på hyttetur. Og jeg fikk lov å si at hun er digg i senga 8533631[/snapback] så dvs at du vet hun er digg i senga nå? (eller hun vet hun er digg i senga og at du fikk si hun vet det?) Hvilket fjell er hytta på? så vi vet at ingen er i nød om vi høre høylydt "gauling" fra en fjellknaus. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hun sa jeg fikk lov å fortelle hva jeg syntes om hennes ferdigheter. Tolk det slik dere vil.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Update: Langhelgen var helt topp. Idag drar vi på hyttetur. Og jeg fikk lov å si at hun er digg i senga 8533631[/snapback] så dvs at du vet hun er digg i senga nå? (eller hun vet hun er digg i senga og at du fikk si hun vet det?) Hvilket fjell er hytta på? så vi vet at ingen er i nød om vi høre høylydt "gauling" fra en fjellknaus. 8533672[/snapback] Haha, god idé Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Haha mate, you just made a whole world of g33ks hapi Gratulerer, keep up the good brøl! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hun sa jeg fikk lov å fortelle hva jeg syntes om hennes ferdigheter. Tolk det slik dere vil.. 8533680[/snapback] Du er en heldig fyr! Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg