Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skilt ut fra Blitt ferska?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Stusser litt over at han brukte anførselstegn når han skrev dama?

Er det egentlig en mann?

Men anyways! lykke til ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fytterakkern så sent timene går idag. Men nå er det snart lunch, og det er kjempevær her, så vi skal ut i solen og spise lunchen. De siste dagene har vært artige her på jobb. Vi går rundt og sender hverandre frekke blikk og sms'er. Kan røpe såpass at meldingene blir heitere og heitere, hehe. Det kommer nok en liten update imorra tror jeg ;)

Lenke til kommentar

Siden bransjen vår er så jævlig liten, står jeg i fare for å avsløre meg sjøl om jeg svarer på det. Men er en kanonkul jobb, kule kolleger, og ikke minst er lærlingen kul :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Siden bransjen vår er så jævlig liten, står jeg i fare for å avsløre meg sjøl om jeg svarer på det. Men er en kanonkul jobb, kule kolleger, og ikke minst er lærlingen kul  :love:

8483822[/snapback]

Gjettekonkurranse :D Jeg gjetter ... trykker?

Lenke til kommentar
Hm... Så det er slik man sjarmerer damer nå om dagene.  Det er bare å stikke inn på dass, raspe gulrota som en gal og gjøre dama oppmerksom på at det var hennes fortjeneste at man måtte tømme seg.  Denne får jeg prøve.  :)

8483383[/snapback]

Hvis det lykkes må du også lage en slik tråd. Ledd godt flere ganger under gjennomlesningen. :!:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...