Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skilt ut fra Blitt ferska?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor blottlegger jeg meg her inne?

Jo, dette begynnte egentlig som en "jeg har blitt ferska" tråd. Forventningene om videre oppfølging her i tråden er grunnen til at jeg fortsetter å skrive, selv om jeg har en del kvaler. Derfor vil det heller ikke kome eksplisitte rapporter om hva som skjer eller ikke skjer av seksuell art mellom meg og "dama". Det kan hende jeg kommer med et indirekte hint når den tid kommer, men jeg får se. Nå er det også en annen i bildet her, så jeg må også ta hensyn til hvor mye hun vil bli avslørt.

 

Litt om hvorfor det lar seg gjøre at det ble som det ble:

Arbeidsmiljøet på jobb er veldig bra, og vi har en lett tone oss alle imellom. At det blir en del sex-snakk har vel noe å gjøre med at vi er temmelig unge hele gjengen. Og ikke minst at "dama" er jævlig laidback når det gjelder slikt. Videre er hun jævlig utdadvendt og har masse humor. Hun har med spøkefull tone tidligere kødda med meg om at jeg må tenke på henne når jeg koser meg på egenhånd, noe som pleide å resultere i at jeg ble rød i toppen og ikke svarte på det, og heller gravde meg ned i noe arbeid.

 

Liten update etter igår:

Vi prata i mange timer igår, og nå vet begge parter at vi har hatt et godt øye til hverandre i lengre tid, faktisk i ett års tid nå.

Lenke til kommentar
Dette må jo nesten bare bli bra altså  :thumbup:

 

 

Tror nesten jeg må huske å ha døra oppe neste gang  :p

8475457[/snapback]

 

Jeg vedder på at du ikke tør..

8475467[/snapback]

 

 

Vedde? Hehe. Tror nok det skal gå, men garantert ikke med samme utfall som vår heldige trådstarter :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...