AlecTBM Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 ska bli spennende å sjekke i morra. God natt Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hum... lyser hoax av dette lang vei.. men det er da ikke unormalt at folk wanker på jobb ^^ som fyren nevnte tidligere så var han ikke heelt god i skallen atcm, så å glemme å låse døra er fort gjort...hvem har ikke panikk-dratt opp buksa når man har sittet i sin egen verden på ramma og kjent på lukta, og følt panikken bre seg når døra du venta skulle være låst, plutselig går opp :o men håper som alle at dette er sant da, hadde vært en bra historie å fortelle om hvordan man fikk kontakt Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 haha! Det er sånt man aldri glemmer. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 God morgen! Det ble middag, pommes frites og fiskepinner, noe som var helt OK. Mens vi spiste ble det en lang prat om hele opplegget. Jeg følte jeg ikke kunne gjennomføre noe. Det resulterte i at jeg overnattet hos henne, men vi har ikke hatt sex. Men dealen er at vi skal ut igjen Jeg liker henne, hun liker meg... Glad billetten til australia var for dyr Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Fint å høre Lykke til skal du ha, husk masse oppdateringer! Vi er nysgjerrige. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Da fikk vi update! Ikke dårlig. "synd" det gikk som det gikk.. men kanskje du får mer enn bare sex ut av det hele? Hvor romantisk middagen var, kan vel diskuteres? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 kult at det faktisk ligger ann til å bli noe etter at du ble ferska av henne.... edit: "synd" det gikk som det gikk.. men kanskje du får mer enn bare sex ut av det hele? ut fra egen erfaring vet jeg at det kan være lurt å vente litt før en begynner å ha sex i et forhold slik at en blir litt kjent først. Jeg tror dette kommer til å ordne seg ganske så bra for trådstarter på sikt. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 kult at det faktisk ligger ann til å bli noe etter at du ble ferska av henne.... edit: "synd" det gikk som det gikk.. men kanskje du får mer enn bare sex ut av det hele? ut fra egen erfaring vet jeg at det kan være lurt å vente litt før en begynner å ha sex i et forhold slik at en blir litt kjent først. Jeg tror dette kommer til å ordne seg ganske så bra for trådstarter på sikt. 8466170[/snapback] Om det er det han ønsker selv, absolutt Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det ble så romantisk som fiskepinner og pommesfrites kan bli. Hun hadde nå tent en haug med t-lys og hadde no greier som lukta osv. Koselig nok altså. Jeg håper på at det blir dame ut av dette, tingen med en kjapp omgang, og så aldri mer, og i tillegg se den snasne sprettrompa svinsende rundt meg på jobb senere er noe jeg ikke kunne ha takla. Så begynner typisk fornuften min å si at det ikke er lurt å ha no opplegg med ei fra jobben, men men. Blir tur på kinarestaurant og kino på fredag, og avsluttningen blir vel noen pils ett eller annet sted. Har ingen "bængestrategi".. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Men dette høres jo bra ut Du får ha lykke til, og huske og holde oss oppdaterte på saken Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kunne vil ikke gått så mye bedre det vel? Lykke til videre og oppdater oss om hva som skjer! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lykke til, dette ser ut til at det går riktig vei så nå blir det nok dama på deg ja Lenke til kommentar
fotkoos Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 hvilken film skal dere se? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hahahaha! Genialt. At det faktisk er mulig å få det til å funke er i seg selv en prestasjon av de skjeldne. Bra ting blir tatt rolig, ikke stress. Stå på! Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Grattis ! Høres ut som en kul dame Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 He shoots, and scores! And the crowd goes insane! Lykke til videre ^_^ Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lykke til! http://' target='_blank'> Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dette blir morsomt å følge med på. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Lykke til, det fortjener du virkelig Endret 25. april 2007 av Mafiabåss Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Takker for alle lykkeønskninger. Vi skal se Next. Det som er kult, er at dama har samme smak når det gjelder filmer som meg. Fikk melding nå nettopp at hun ville komme på besøk, så nå må jeg kjappe meg hjem (har jobba inn de timene jeg var borte igår) og rydde i en fei. Vi skal glo på tv og munche snacks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg