Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skilt ut fra Blitt ferska?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg følelsen av falskhet over det hele?

8554945[/snapback]

 

Tro ka du vil. Dåkk ville ha oppdatering, å d fekk dåkke. Om dåkk har problemer me språke mitt så la værr å lesa då. Å om dåkk isje tror på meg, så je bæng. Forresten så e d slutt på oppdateringane åg, eg gidde isje legga ud om ka så skjer i sengå for at ein skokk nærdar får någe å dra ann itte. Å brølaren har fått beskjed at ann isje får lov å skriva mærr. Nok e nok, å nå e lønsjen øve. Sweet dreams boys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men tilbake til tråden. lotte_b er ingen jente, og det eneste som forvirrer litt er at det skrives på dialekt, men poenget er at ingen jente vil skrive på denne måten.. Jeg er 99.99% sikker på at det er en fyr som skriver under pseudonymet lotte_b..

Er jo sikkert morsomt å lese, men et fnugg av sannhet i denne historien er det ikke.. Morsommere er det kanskje at så mange er så usikker.. :roll:

 

*OT fjerna av moderator*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Tro ka du vil. Dåkk ville ha oppdatering, å d fekk dåkke. Om dåkk har problemer me språke mitt så la værr å lesa då.

Hvis du skriver uklart er det du som skal holde deg borte fra forumet til du klarer det :)

Å om dåkk isje tror på meg, så je bæng. Forresten så e d slutt på oppdateringane åg, eg gidde isje legga ud om ka så skjer i sengå for at ein skokk nærdar får någe å dra ann itte.

Hvis du ikke bryr deg, hvorfor da bli så sur og slutte og "oppdatere" oss nerder?

Forresten så er jo "brøleren" din like mye nerd som oss ettersom det er han som begynte og skrive her, så jeg ville tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde kalt folk jeg ikke vet noe om nerder...

Å brølaren har fått beskjed at ann isje får lov å skriva mærr. Nok e nok, å nå e lønsjen øve.

Du har tatt kontroll allerede? Go OTTAR!

Sweet dreams boys.

Du ødela alt av søvn jeg kunne fått... har fått den dialekta di på hjernen!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Hvorfor får jeg følelsen av falskhet over det hele?

8554945[/snapback]

 

Tro ka du vil. Dåkk ville ha oppdatering, å d fekk dåkke. Om dåkk har problemer me språke mitt så la værr å lesa då. Å om dåkk isje tror på meg, så je bæng. Forresten så e d slutt på oppdateringane åg, eg gidde isje legga ud om ka så skjer i sengå for at ein skokk nærdar får någe å dra ann itte. Å brølaren har fått beskjed at ann isje får lov å skriva mærr. Nok e nok, å nå e lønsjen øve. Sweet dreams boys.

8554975[/snapback]

 

Jeg velger å tro dette er oppspinn. Hva de andre tror, vel det er opp til dem.

 

Det er også nevnt av en moderator at man skal skrive Bokmål / Nynorsk.

Lenke til kommentar

jeg vil oppfordre lotte_b til å bruke et av de to språkene vi har her i Norge. å skrive på dialekt har aldri vært akseptert her på forummet og det vil det aldri være.

 

hakking/nedrakking på andre forumbrukere er noe som fremdeles ikke tillates. Jeg vil derfor be folk holde seg on topic.

 

eventuelle tilbakemeldinger på dette skal tas på meg på PM og ikke i denne tråden. innlegg som fra nå av som er skrevet på dialekt og tilbakemeldinger på dette som er tatt i tråden vil bli slettet uten forvarsel.

Lenke til kommentar
Kan ikke en av moderatorene sjekke om det er noen sammenheng i IP-ene til Gjest og "lotte_b"? :)

 

det er sammenheng mellom de ip'ene.

8556614[/snapback]

men egentlig så hjelper det lite siden de tidligere i tråden har sakt at de poster fra jobben, så samme IP er godt mulig uten å bekrefte noe...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...